Segmen dan Giveaway!


Saya suka join segmen, giveaway dan sewaktu dengannya.
Banyak kelebihan sebenarnya. Antaranya:
Memeriahkan dunia maya, menambah kenalan, meningkatkan jumlah follower, tuah untuk menang dll. Semua sedia maklum tentangnya.

Lama sebelum ini, saya giat juga melibatkan diri.
Sampaikan saya mewujudkan sebuah lagi blog semata-mata nak join semua ni.

Sampai satu masa, saya slow-down.

Saya masih suka segmen dan giveaway.
Yang kurang saya suka, pada syarat-syaratnya.
Bak kata Delarocha, "jika anda tahu apa maksud saya".

Walaupun ianya Giveaway, tapi syarat2nya membuatkan saya mahu GO AWAY.

Comments

mujagirl92 said…
yang kena kumpul likers tu mmg susah and pyah muja nk mnjoinkn diri,, hehe
mujagirl92 said…
yang kena kumpul likers tu mmg susah and pyah muja nk mnjoinkn diri,, hehe
Unknown said…
Hahaha.. Saya pun malas nak join GA yang banyak sangat syarat, nak like itulah, follow inilah, share, klik2 dan lain2 ^_^ Pening kepala..

Join yang mudah je ^_^
betul3... sy paling malas join segmen atau GA yg terlampau banyak klik sn cni n follow sn sini. Segmen sy yg ni ok tak? Jemput ya jika sudi :) http://ieta-myblog.blogspot.com/2013/02/segmen-komen-cadang-blog-ieta.html
ME CTCT said…
ct pling xske lau ada yang tag2..hahaha..tp lau adiah best, trpkse lah :D
nurdani said…
sebab tu saya dah kurang join aktiviti macam ni. punca utamanya ialah syarat2
aizamia3 said…
dah lama tak join.. kekangan masa..
Adam said…
Semua kan give and take.
NasQ said…
aku malas nak buat semua tuh... sekian...
Karen Monica said…
ada sebab juga rakan-rakan blogger menganjurkan GA, segmen dan contest yang bersayarat-syarat. Kalau nak join kena give and take.

Tapi bila time busy memang agak sukar nak join segmen atau yang sewaktu dengannya yang mempunyai syarat yang sukar dipatuhi kan :)
Unknown said…
LOL TOUCH & GO that would probably what i would do lana ^_^ hahahha
Unknown said…
best jgk idea lana, buat blog lain utk join segmen hihi.. terlampau byk segmen, kdg xlarat nk join, tkut blog pnuh dgn segmen je , hihi.. tp mmg bes join segmen, terasa kemeriahannya evn x menang :P
Mime MF said…
kalau byk syarat..lihat & berlalu pergi ye..huhu
Unknown said…
hehe..kurang suka join..ada jugak yg saya join..syarat2 mudah..:-)
cik lisa said…
yang ini lisa setuju, syarat yang diletakkan begitu buat peserta naik rimas, hadiah tak hebat mana pun -.-
caliph shuriken said…
yup, sy prefer join yg simple2.. jika terlalu byk syarat agak kurang selesa kn...
RIZZNA said…
CiM jrg joint GA dan Segmen. lebih2 lagi yg nak kena like sana sini, klik sana sini...dgn kelembapan tenet yg kdg2 sakitkan kepala, lagi pula tak berapa pandai guna gadget canggih, kena harapkan laptop klau nak bersegmen or berGA ni.
Unknown said…
err, macam pelik bin ajaib pulak, lana pernah suka2 join ga/ segemen...masih tak dpt diterima akal sbb tak pernah tgk...apa url blog tu...blog segmen lana tu..
kasut puteh said…
tak penah pon join menda2 ni suma. hahahaah
Cendol said…
ohh..lama tak join segmen.cendol suka yg syarat dia mudah2.kan kadang2 syarat dia kene letak banner di side bar,kene like page itu ini dan kene follow semua penganjur.sekali tengok,penganjur berbelas org.ohh penat!makanya bak kata lana, GO AWAY .
Encik H said…
aku xpernah nk join and aku xterfikir nak join..

bukan sbb xnak support, tapi sebab aku rasa dipaksa ikut syarat2 org lain..kena buat entry tajuk sekian2..kena letak banner..kena follow..kena like page..kena tag beberapa org..so aku rasa macam diarahkan utk buat semua tu..hehehe

tapi kalau tajuk menarik, contoh 25 fact about me, aku komen terus kat entry siapa2 yg join segmen or GA semua2 tu..

Popular Posts