RSS Feed

Throwback: E-Day

18

August 16, 2016 by

Assalamualaikum.

Setahun lalu, tanggal 8/8/2015, termeterai ikatan pertunangan antara kami. Syukur Alhamdulillah, 8 tahun berkenalan dan berkawan, banyak cabaran.
Akhirnya sampai ke peringkat seterusnya.

Hampir 6 bulan menjadi tunangan, istilah 'Darah Manis' itu ada benarnya. Perasaan? Dah tentu gembira.

Dan yang terkini, dah selamat pun menjadi 'Puan',bini dan isteri, hehehe.

'Abah, Mak & Adik'

'Family'


18 comments »

Eeiou _ said...

One happy family hehe.
Anyways, may you and husband live happy together and ever.

Faizah Syakira said...

hensem adik tu. hehe

anajingga said...

Tahniah dan semoga berbahagia hingga ke syurga, aamiin

Teena Tna said...

First time saya tengok gambar akak.
Semoga berbahagia hingga ke syurga :)
Ingatkan baju hijau tu husband akak hehe

Ahmad Hasif said...

tahniah...

YieN said...

Simple.. Tapi cantik sangat.. Berseri2 gitu :)

Nurul Aini said...

tahniahhh sisss happy for youuu <3

Maman Reen said...

Assalamua'laikum.. Tahniah 😍😘

LZ - The Blog Owner said...

W'salam,

Kenangan terindah..
Semoga berkekalan dan bahagia selalu.. :-)

ZULHILMI TEMPOYAK said...

Alhamdulillah.. tahniah2... nnt jmpt la kami ni na. hhehehehe

aizamia 3 said...

Akhirnya muncul juga Lana di depan skrin.. ;)

Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

ary_lee said...

Kakak ipar, lama tak jumpa. Eh?? Hahahaha! Hensem adik. Lol. Bai, puan Lana!

Syahran Syah said...

So Sweeetttt.. I like it happy day 4U.

Gee Lion said...

Rasanya belum terlewat utk saya ucap tahniah pada cik Lana kan..
sama2 dah kita dah jadi Puan..
hehehe

^_^

QasehnyaRania said...

alhamdulillah tahniahh buat lana
lama kan tak bertegur sapa
kanda wirda dh private kan nya rasa.
huhuhu

rindu kanda wirda

nurdani said...

Ya Allah...punya la lama tak buka blog, dah kahwin dah Lana.....huwaaa...... tahniah2! hahaha

Princess Comey said...

ta terlaambat lg kot na ucap tahniah... so, tahniah!!! barakallahulakuma wa baraka a'laik.

~wink~

Nora Karim said...

Alhamdulillah tahniah... selamat melayari bahtera perkahwinan... moga jodoh sampai ke syurga...

Powered by Blogger.