RSS Feed

PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2011

5

April 27, 2011 by

Huhhh..sgt2 penat dibuatnya hri ni.. pgi2 lg lana da besiap2 nk gi Pesta Buku kt PWTC tu..korg da pegi?? tak? urmm...boleh kte rugi sesangat lau xgi.. bnyk sgt diskaun tau,dpt hadiah yg memacam lgi.. pegi ek, lgi2 yg dekat2 tu..

Oh ya, kat sana tdi lana beli 11 buah buku..hbis RM200++ *_* huuu..tpi..lana xkisah..hbis seribu tuk beli buku pun takpe!! hehe, sebb lana memg sgt2 suka borong buku..setiap kali dgr je ade pesta/krnivl buku yg dekat n seng lana nk gi..memg lana gi. pling2 RM100 mesti hbis,ngee3.. membazir?? ishh, lana rase dlm bnyk2 bnda beli kt dunia ni, buku2 la plg n takkan mmbzir.. lagi2 lau buku2 tu jnis yg berfaedah..plak tu kite kongsi bca ngn org len..same dpt ilmu..pastu, bile tibe masa,kita leh dermakan buku2 kt libry misalnya..lgi rmai yg dpt mnfaat dri buku tu, bertmbh2 pahala kita..insyaAllah.. ^_^

ok, kt bwh ni sbhgn buku2 yg lana beli, cam biase, gmbr ni kutip kt web penerbit2 buku ni,hehe. ade lgi 6 buku..tpi lana da xlalu nk cri..penat sgt2 hri ni..sakit2 da bdn lana..ok la..rajin2 membaca ya ^_^ bye..




5 comments »

mcm ni lah said...

buku tun m ade tak ? brp rm yer buku tu ?,.. bila pesta buku ni habis ?

beloghakimy said...

rajin die baca buku..ley pinjam nnt.. ahah

Firdaus Kasim said...

pergi dgn sy nk? umah sy dkt je.. hehe

Entri terbaru:
Apa Itu SPAM?

TYNTHA LANA said...

kimy~ xbley pinjm2, beli sndiri!hahaha
daus~takmo *_* da gi..bakpe gi lgi,hahaha

Mohd Zakwan said...

Untungla dapat pergi tahun ni pnye pesta buku,zakwan dpt pegi thn lpas ,tu pun lawatan skolah .tahun ni ? Haih .melepass
Anyway tq f0ll0w bl0g zakwan,

Powered by Blogger.