RSS Feed

EMPAYAR BINTANG TIGA

5

May 5, 2011 by

Salam..

mungkin ade yg da pernah terjah, mngkin ade gak yg tak pernh jumpa lgi empayar ni.hehehe.Lana pun kebetulan sbnrnya..kelmarin rajin semacam BW, smpai termasuk ke EMPAYAR BINTANG TIGA ni.

Yg buat lana melekat ngn empayar ni sebb TUTORIAL2 yg ada kat sini, leh kata best2, seng nak ikot.. yg len pernh gak lana jumpa..dan tutorial2 pun bnyk juga yg sama..tpi yg membezakan blog ni ialah, cra penyampaiannya kot.. kemas, sedap mata mandang..tak colorful sgt,xde pelik2, crowded..sedap2 je mata memandang.. skali buat terus dpt..tp lau tuto org len, ade je tak kena, xmenjadik..

Tutorial nya pulak memacam. Sesuai sgt tok blogger2 bru cam lana nak apply n blaja..

Yg bestnya, tuan punya blog (SOLEHAH ngan MIRUL HAKIM) memg sgt2 membantu.. tanyala pa pun, diorg jawab scra baik.. ni pengalaman lana sndiri la bila chat dgn solehah ^_^ (ngn hakim xpernh lg..maluuu.. cettttt,hahahaa) ok la, malas nk citer pnjg2, klik SINI ya tuk megahkan blog korg.

p/s: atau korg leh terus tnya tuan punya blog ~ SOLEHAH n MIRUL HAKIM

tima kasih bebnyk kat solehah




5 comments »

taliff said...

Info yang bagus...thank you~~~

Singgah Dari :I Think OF

♥ solehah ♥ said...

wahh..hehe..xpe2..nnti chat ngn mirul pulak.. :)
btw.tengs lana..heee..

Liz said...

baru jer gi jejalan kat blog2 tu..nice info tq...

TYNTHA LANA said...

Welcome Liz ^_^

TYNTHA LANA said...

dah 4 tuto EmPaYaR yg lana da cube solehah, setakat ni, suma jadik, xdek maslh sket pun. suke2!

Powered by Blogger.