RSS Feed

Kalau ya gila duit, jangan sampai macamni.

8

June 14, 2011 by

~~~
Seorang businessman menjalankan perniagaan dengan membuka kaunter yang diberi nama "Kaunter Pertanyaan Sebarang Soalan". Cas yang dikenakan adalah RM10 untuk dua soalan.
~~~

Hari pertama berniaga..1st customer datang lalu bertanya kepadanya..

"Dua soalan berharga RM10, tak mahal ke tu??"
"Mahal," jawab businessman ini, sambil menambah...
"Sila ajukan soalan yang kedua pula encik"

T___T
hurrmmmmm....

Copp!: Kalau ya pun gila duit, nak cepat kaya, janganla sampai macamni ya korang. Zaman sekarang ada macam2 cara nak tambah pendapatan, termasuklah cara blogging ni. Satu jela nasihat lana, kalau musykil, tanyalah kepada sesiapa yang lebih berpengalaman ok.


8 comments »

Rahmad said...

desperate tahap gaban dh ni..

♠ Ace Of Spades ♠ said...

macam menarik je.. :D

delarocha said...

2 soalan 10 hinggit? kapitalis sungguh.. huhu

FIRDAUS HUSAIN said...

kaya kaya kaya kaya...roti kaya..:)

tiefazatie said...

serius ke ada cmtue?haha..gle duit..

Aida Omar said...

gila cekik darah nie..
aida pasang iklan satu je..x kisah la pasal income nie..berblog saje2 je pon..hihi

dpt kenal dgn kawan2 baru pun dh memadai :)

fiza said...

wahh!.. dua soklam 10rm!.mhl!..

Hayati Hamzah said...

kalau sy lalu je kat ctu :((

Powered by Blogger.