RSS Feed

Terkemut dan terkepit..please..

16

June 12, 2011 by

Jam menunjukkan kul 10..tenang...sunyi sungguh...rasanya..aku masuk ke bilik itu..lalu dengan rasa tenang..teruja..aku melakukan aksi-aksi seterusnya.. tiba2...

::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::

Makkkkkkkkkk!!!! takda airrrrr! Ngokkk betul!

Eeeyy, tengah aku membuang ayor beso, time tu jugak mesti pomen tangki air tu wat kejanya. Halo? boleh tak encik pomen buat keja repair2 tu hari lain? Aku salu sangat da terkena. Yang terbaru, 10 pagi tadila, da bersemangat ni nak melabur 'wang2' yang aku dapat banyak semalam. Tengah2 enjoy, tetiba terus tak da air! Sabar jelah.. terpaksa terkemut dan terkepit dalam usaha menahan pelaburan aku yang tak berapa banyak lagi tu. Dan..sampai sekarang..aku masih bertahan T_T

sekian

Copp!: Tolong jangan pikir bukan2 yea :p hehe


16 comments »

Freaky said...

hahaha aduyai.. lawak2

the fik's said...

OMG! haha..

GeminiGurlz said...

haha! sabar je la..

~ Mr Ej ~ said...

OMG..ghhsakahkaahka...bukan maen sedih ag...

kotak bulat said...

hahhaha... cian btul... tak kesampaian hajatnya

~ Mr Ej ~ said...

kesengalaN terdatang secara tiba-tiba

Dududu said...

ades , , haha sgt mndukacitakan >.<

Cik Ezy Comot said...

erk..
ekeke..
cian2..

taliff said...

Adeh!!!!! Tak leh nak cakap aper~~~

Bigdaddyz said...

erk....pening kalau terkena...

Rahmad said...

so, tak jadi melabur lh tu ekk..

tak bagus tahan pelaburan yg dh nk terkeluar ni..
berak guna daun pisang jak..hehe

'CikMimiEy' said...

adehhh , lawak2 ..
cian pulak smpai terkemut terkepit lagik ... sabor jah ler :)

アヌム ちゃん said...

aiyooo sabar2..dah ade ke air tu.heee

TYNTHA LANA said...

hehe, gelak ea korang.. kalau berada kat tempat lana, tahula betapa seksanya,hahahahah

Syipak Bonkers said...

kesian laaa. HAHA

Khairil said...

haha..pernah mengalami situasi macam tu...memang pengalaman pahit betul...huhu

Powered by Blogger.