RSS Feed

Sanggup terjun bangunan, gara2 nak ajak girlfriend kahwin?

31

July 14, 2011 by

[ Lana siap pejam2, kenyit mata lagi, cuak! ]

Video dibawah menayangkan saat2 "akhir" seorang Pakwe, yang sangat menyayangi Makwenya - sanggup terjun dari bangunan setinggi 4 tingkat..hanya kerana nak melamarnya.

Kejadian "menakutkan" ini bermula apabila Si Pakwe mengajak Si Makwe untuk berkumpul bersama2 rakan2 lain diatas bumbung bangunan berkenaan kerana ada perkara penting yang ingin disampaikan.

Si Pakwe mula berkata.. "Oh Makwe bunga hatiku, kita telah bercouple untuk sekian lamanya..kini, tiba masa untuk aku menanyakanmu sesuatu yang penting dalam hubungan kita.."

Detik2 "cemas" bermula apabila Si Pakwe yang berdiri dipinggir bangunan, meminta salah seorang rakannya, membaling kotak yang mengandungi cincin kearahnya. Dalam usaha menangkap kotak tersebut, Si Pakwe hilang keseimbangan, lalu terjatuh dari pinggir bangunan tersebut.

Seperti dalam gambar, jelas sekali betapa kasihannya Si Makwe yang begitu terpana melihat saat2 "akhir" Si Pakwenya...

Saat2 cemas tersebut sempat dirakamkan oleh "orang awam" yang kebetulan berada ditempat kejadian.


Copp!:
Itulah gunanya adat Melayu,
Biar tak over tetap sederhana,
Usahlah kita nak tiru meniru,
Memang tak sesuai sampai bila-bila.




31 comments »

taliff said...

taliff rasa, kekasihnya pasti trauma lepas tu...adoiiioiiiii.....sia-sia

ArulchelseA said...

memang tk sesuai....kih kih kih..

Amirul Aqiim said...

sweet gila!
haha ^^

laki tu gila -.-

ZWAN SABRI said...

Ayooooo.. Apa nak jadila dengan manusia zaman la nii.. sampai lagutu skali.. HUHU

MySuaraBlog: Trend Tindik Alat Kemaluan

penaberkala said...

psiko sangat tuh
adeii
macam2 zaman skang ni

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

nak buat kat awek aku cm 2lah pas nie..haaha

Munna said...

hahahaha...ingt mati dh td...huhu

Adzrien Shoppe said...

rasa nk luruh jantung den

ietchan-kun said...

haha..best2..
lepas ni wat terjun KLCC plak..

adlina said...

siannye...

kotak bulat said...

hahhahah...adoiyai... =.="

nuyu said...

baru tgkvclip ni kt fb td... ahahahha sgt sweet!

hestyrezyuda said...

speechless

apik pehe said...

haishhh..mati terus si awek tu kalo ader lemah jantung

Fathiah Hamim said...

hahaha err comel la jugakk. :D

APAN said...

aku ingat ke plan mamat tu x jadi...rupanya mmg plan mcm tu ma.style...nasib baik jadi.huhu...

alif haris said...

cis buat suspen jew ..
nk try r buat cmni hahaha :D

CNK said...

hahaha. memang tak la kan??! hihih.
over sudah!

jom tgk entri GILA kat sini:

http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/07/entry-gila-hahahahahaha.html



:p

Scarlett O'Hara said...

Dekat sejam dok kat sini.Best jugak baca2 entry.

Syazwan Che Deraman said...

bhahahahha..nak try laa..boleh??..

lana menyampah ke?..huhuhuhuhu..

syaz@rozelt said...

huhu..jd ape dekat laki tu..syaz mmg x sanggup nak tengok aksi2x 18sg nie..hehe

SoutulMujahid said...

sanggup melompat. huhu~

kerisperak said...

simakwe tu konfem luruh jantung..! lakonan berkesan..cheishh...hehehe

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

suka ah ayat last tuh..mmg tak masuk akal ah, mayb dia sayang sgt kt gf dia..n takley trima kalau tak dpt kawen dgn gf dia tuh ..

suriani azwan said...

MACAM NI ORANG PUN DA KA?

ZouL said...

ni kes accident ke ape neh??mmg dh ajal neh..kesian awek tu..tak pasal2 je.

Entry Panas: Lisa dan Sam sudah Bernikah?

Bro ahmad said...

SADIS dah melampau dah ni huhu

CikMiMiey said...

alahaiii ...
sanggup pulak yer ... dosa mati tak takot pulak ! isyhh3

amir aizat said...

sweet lattew,haha

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

kalau la salah landing..baru tahu langit tu tinggi ke rendah..^_^

iPai said...

pergh .. dasat ye ..

tak leh tgk video .. kene block

Powered by Blogger.