RSS Feed

Chicken Pie, menu istimewa pada hari ini

24

August 2, 2011 by

Saat entry ini ditaip, kurang sejam saja lagi nak berbuka.  Sekejap je nak habis puasa Ramadhan hari ke dua. Hurmm, takda apa pun nak citer sebenarnya. Tengah melatih diri untuk menaip entry di bulan puasa, ahahahaahhaha. Parah sangat dah aku nih, dah besaq2 pun, tulis entry pun tak larat, bombastik betul! hahahaha.

Oh ya, apa cerita korang di bulan puasa? Sungguh, topik menu, bazar, terawih.. semua tak boleh dipisahkan bila masuk bulan Ramadhan. So, korang ada menu istimewa tak? Kalau tanya lana..ada la kot, dua tiga menu. Istimewa yang macamana? Alah..ikutlah, lain orang lain tafsirannya. Salah satunya, daging masak kurma. Oh..suka sangat..lagi2 kalau daging tu gebu gebuan, heh3.

Aiseh, lupa plak, sebenarnya, hari ni menu khasnya Chicken Pie, sedap. Cuba bayangkan..sebaik saja kuar dari oven.. kuah didalam pie melimpah ruah..baunya sungguh enak.. Jadi....

Dapatkannya pada harga RM2 seketul dikedai2 bakery terpilih di sekitar Putrajaya!
Sekian, terima kasih! Haahahahahahh

Copp!: Mak Lana suka pie ni.. jadi, beli jelah tadi..4 ketul ^__^



24 comments »

Dzarief Zuhdi said...

nak jugak.. Hehe.. :D

ArulchelseA said...

btul..aku jd tukang sapu dpt free kat situ..kih kih kih

SoutulMujahid said...

putrajaya? jauhnya. antaq mai la kat sini :P

Tukang Karut said...

nak!!!!

taliff said...

Mai 2hengget! hahahaha...macam pernah ku dengar ayat itu, tapi dimana ya

CikMiMiey said...

wooahhhh .... besh nye :)

p/s : lana antar pos laa kat sni satu ! hehehehe

Bro ahmad said...

lana nak pie bukan ipai hahaaa

penaberkala said...

jauh sangat tu nk pi beli
tolong makan je lah,haha

Wanie said...

hehe..ni tempat keje lana tu ye..
bile nak dtg bukak bakery kat kedah?

NA said...

Menu istimewa selain daripada nasi macam laksa, soto, tomyam.Hehe.

Belum pernah makan pai ayam ni. Nanti ada rezeki bolehlah cuba atau buat.

Ehem berkenaan pertanyaan Lana, pencarian jiwa tu apabila kita rasa jauh atau serba tak kena jadi kena buat pencarian jiwa. Cari apa yang hilang atau tak kena dengan diri kita. Orang kata cari 'mojo'.

Syuxer said...

chicken pai??heheh camner eh..x pernah makan ia hehe

Fathiah Hamim said...

nak satu!

Khairil said...

tak pernah rasa le chicken pie ni...pie chart pernah le...hehehe

iPai said...

amboi .. time puasa mane leh bayang2 laa lana .. batal puasa nanti .. heheh

wah duk kat putrajaya ke .. nak cari laa kedai lana ni .. uhuhuh

amir aizat said...

xpernah makan lagi,huhu

Liyana Aziz said...

erk, nak p putrajaya dari shah alam?? huahuahuahua...

mai hantaq kat shah alam nooo

kerisperak said...

tetap xmo gtau bakery die kt mane area putrajaya tu..hehehe lana..lana..

~ Cik Azz ~ said...

Menu akak simple2 je... :)

Bro ahmad said...

selamat menjamu pai yea lana hmm..sedap preview la yekkk

Jahidih Saili said...

hehe..sedap tu..nak juga..:)

sy xda menu istimewa di bulan posa ni..semua mcm biasa..mcm hari-hari lain jg:)

Diana @ bilakukatacinta said...

takkan buka chicken pie je kot?? boleh kenyang ke??

abghani said...

kuar ayer liuk..nyam..nyam..nyam

HAZWAN17 said...

menu feveret time puasa ni ialah roti john hehe

apik pehe said...

apik pon suke..tolong watkan untuk apik..hehee

Powered by Blogger.