RSS Feed

Selamat Hari Raya Aidilfitri!

16

September 10, 2011 by

Assalammualaikum w.b.t

MasyaAllah, lama giler tak jenguk blog sendiri, penuh habok2,debu2..kulat, lumut n spora pon ada..aiseh..Hehehe.

Pertamanya, terima kasih pada yang setia berkunjung, yang merindui lana..saya juga amat merindui anda.. Tiada apa yang mampu lana balas..melainkan ucapan terima kasih banyak2.. ^__^

Masa yang sedikit ini, mungkin agak terlewat juga sebenarnya.. Lana nak ambil kesempatan ni nak ucapkan..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Maaf zahir dan batin
Maafla..tiada kad raya, tiada juga duit raya..hanya doa mengiringi semua..semoga berjaya ^__^

Keduanya, banyak benda sebenarnya nak dikongsi bersama..banyak pengalaman lana dapat dalam tempoh berdiam ni. 

Ada masanya, kita perlu berhenti sejenak..berhenti sebentar dari melakukan perkara2 yang biasa kita lakukan hampir setiap hari..Ambil masa untuk merenung beberapa perkara ini:

Siapa diri kita sebenarnya?
Apa yang kita nak sebenarnya dalam hidup kita?
Betul atau tidak apa yang kita lakukan selama ini?

Jangan lupa tanya 3 soalan tu ya pada diri kita sendiri..Bagi Lana, yang boleh menjawabnya dengan penuh jujur dan yakin, sudah tentu individu itu tahu arah tujuan hidupnya.



16 comments »

Jasman said...

seronok la berayakan...banyak la dpt duit raya...nak sikit?hehe

Bro ahmad said...

mintak maaf zahir batin lana...:)

faridah nazurah said...

selamat hari raya sis.. dah lama sis tak update kan. mesti raya sakan kan? hehe :)

ArulchelseA said...

selamt hari raya.. terlebih makan roti ke..kih kih kih

Mohd Izzar said...

uhh..selamat hari raya jgk..maaf zahir dan batin..
insyaallah..berada di jalan yg benar skrg ney.

Cikgu Azim said...

selamat beraya..blum terlmbt lgi..jemput dtg umah ;) takmungkinbenar.blogspot.com

AINNZ ABIGGAILL said...

selamat hari raya!

iejjah said...

slmt hari raya aidilfitri :}

APAN said...

selamat hari raya aidilfitri ye kakak...mintak maap kalau de silap sepanjang perkenalan... :)

NA said...

Betul tu Lana fikirkan apa yang kita dah buat tu selari dengan matlamat kita. Kira buat muhasabah. Betulkan atau tingkatkan mana yang kurang.

P.S: Ingatkan sibuk bekerja rupa pergi bertapa merenung diri ek? Rindu le.

-wina1979-

syaz@rozelt said...

selamat hari raya lana..rindu sama lana!hehe

amir aizat said...

happy eid lana!!

Yutaka Mushimura said...

selamat hari raya LANA leng...woohaa....

maaf zahri batin tulus ikhlas dari NIPPON...wooohaaa

apik pehe said...

salam aidilfitri yer

~ Cik Azz ~ said...

Banyak...

Kalau boleh semua nak..

Tapi apakan daya, terima dan redha dengan apa yang ada...

Selamat hari raya, maaf zahir bathin.. :)

alif haris said...

lama lana menghilang ,,penat cari ..hehehe
selamat hari raya juga ^^

Powered by Blogger.