RSS Feed

Jiwaku kembali sepi..

12

November 19, 2011 by

Assalammualaikum w.b.t

Bermulanya perjalanan seawal 7 pagi..
Aku gagahkan diri ini..
Persiapkan emosi serta jasmani..

Setibanya ditempat itu..
Aku mula merasa pilu..

Dialah tempat aku mengadu..
Dia juga kehulu kehilir setia menemaniku..

** Luahan jiwa khas buat adik lana..satu2nya adik dimuka bumi ini.. Khairul Akmal nama diberi.. Pagi tadi selamat sudah menghantarnya ke UiTM Segamat. Sesi baru bakal bermula pada 21hb Nov ini. Semoga dia tabah menghadapi hari2nya disana. Semoga dia menjadi lebih beriman, lebih baik dari hari sebelumnya!

I LOVE HIM SO MUCH...kemana2 lana pergi, dia lah yg setia menemani..kini? terpaksa tunggu dia cuti lagi.. nangis la plak..emosional telebih sudah..



12 comments »

Jasman said...

sabar je la...

xnak sunyi kawen cepat...hehe

Munnafendy said...

alahai swetnyee kakak lana ni...haha!

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Ada sorang adik je ke..?

harrazdani said...

takper adik pergi untuk jadi insan hebat suatu hari nanti...lana doakan dia agar berjaya dalam hidup yer..;)

SoLy SoLicious said...

ololo.... video chat la lepaih ni ye....heee

APAN said...

lelaki kan tu...jngan risau.pandai la dia jga diri kot.huhu...inikah budak 20 tahun tu?

Khairil said...

sabar aje ... nanti jumpa lagi...

alif haris said...

cpt2 la kawen lana hehehe :D
nnt tak sunyi insyaAllah

SoutulMujahid said...

errk... ingatkan apalah tadi. pheww

NA said...

Seronok kalau ada peneman.

Maaf baru Wina aktif semula berblog.

-wina1979-

amir aizat said...

sabar k

NARDtheNERD said...

lama x update dear?
:)

Powered by Blogger.