RSS Feed

Apabila terlalu lama..

6

March 7, 2012 by



Apabila terlalu lama meninggalkan blog, rasa janggal sekali,
Rasa macam bermula semula dari sifar, 
Nak menulis entry pun, macam dah tak reti langsung,
Kecewa pun ada, tapi padan muka, salah diri sendiri lah kan.

"Macamtu lah juga ilmu, apabila terlalu lama menyimpannya, tak berkongsi apatah lagi mengamalkannya, alangkah ruginya kita"




6 comments »

faridah nazurah said...

xpe la kak.. nanti ada la balik mood utk berblog

APAN said...

oh...da ada balik rupanya...gaya cam lama menghilang...
salam perkenalan sekali lagi, aku APAN.haha...

Jahidih Saili said...

xpe lana..insyaAllah akan kembali spt biasa.. amiin..:)

wan_cikgumuzik said...

welcome back to the club,,

Bean Moreno said...

tapi sebenarnya best kalau kita lama tinggalkan then menulis balik sebab kita akan nampak kesalahan lepas

caliph shuriken said...

yup, rasa kekok utk mulakan skali lagi kn, huh...

Powered by Blogger.