RSS Feed

Benci! Suka?

9

March 8, 2012 by


Ya, lana tak sangka.. tak pernah terfikirkannya.. Sebelum ni, memang tak suka, menyampah pun ada. Tak tahulah kenapa. Rasa pelik kenapa ramai betul sukakannya. Kira dulu, budget bagus la, boleh menahan diri daripadanya.

Tapi bila dah sekali cuba, terus ketagih berganda-ganda. Memang betul lah, tak kenal maka tak cinta. Seperti yang dikatakanNYA:

Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.
(QS Al Baqarah : 216)

# tengah ketagih tengok cerita Korea, K-Pop2, dan sekelompok dengannya. Sekarang baru lana paham kenapa hiburan dari Korea ni berkembang pantas diseluruh dunia.



9 comments »

Muttallif said...

Taliff pun dah terjebak dengan Korea. Contoh GAG Concert yang lawak tu. :) Best

Nunaayat said...

tahu xpe lana...dh tgk sekali mesti nak tgk lagi...^^

BCJ said...

hehehe..biasa la tu..
korean the best!
heheh

abghani said...

agaknya org korea tgk cerita melayu tk?

~ Cik Azz ~ said...

Akak tengok Sweet Spy je hari tu kat Maaduu... Lepas tu dah tak tengok dah citer lain sebab badan tak larat nak duduk lama sangat mengadap skrin..

Tak reti la nak tengok skrin sambil meniarap mcm org lain tu... huhuhu...

caliph shuriken said...

diorg ada pakej lengkap utk berjaya dlm bidang hiburan ni ^^

Jahidih Saili said...

hehe..drama korea mmg best..tp sy xminat k-pop..
masa asasi dulu, tiap hari tengok drama korea..adeh..sanggup xtido..

syaz@rozelt said...

cerita korea mmg best lana..tu yang sekarang syaz berehat sekejap..tkot x jadi keje melayan cte korea je..hihi

APAN said...

ko terjebak jugak ke sis...nasib baik aku belom lagi.harapnya x la...hati keras.haha....

Powered by Blogger.