RSS Feed

Jodohku, sampai jua...

10

March 9, 2012 by


Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi, akhirnya, penantian itu akan diakhiri dengan akad nikah pada malam ini, InsyaAllah. Mudah2an semuanya berjalan lancar dengan izinNYA.

Makcik Lana, berumur 43 pada tahun ini, akan menamatkan zaman bujangnya pada malam ini, diikuti dengan majlis bersanding pada esok hari..InsyaAllah.. Yeayyyyyyy!!!! Setelah begitu lama takda kenduri kawin, esok ada balik! YahoooooooO! Hehehe, excited ni, makcik nak kawin, anak buah plak yang lebih2, heh3.

Kami sekeluarga mendoakan yang terbaik buatnya. Amin... memang betul la:

"Kalau dah jodoh tak kemana. Sedangkan ikan dengan asam yang berbeza alam pun boleh jumpa dalam kuali, inikan manusia yang saling menjejak kaki atas daratan yang sama"




10 comments »

Jahidih Saili said...

haha..suspen sgguh...ingatkan lana yg nak kawin..baru rancang nk dtg..hehe..

tahniah utk mkcik lana dgn lana jg..

mg jodoh berkekalan sampai syurga..

Ayumi Comot said...

Ya Allah..ingtkn Lana,huhu..mak cik Lana umur 43 tahun? Subhanallah, kalau Allah cakp ade jodoh, ade la kan? Xkire la umur berapa da pun...yg penting yakin ngn Allah...

Ayu ade kakak angkat..umur dah 35 tahun..still lg unmarried..Ayu pulak yg sedih tuk dia..Hrp sgt dia dpt nikah cept2..sian tgk dia:(

Mohammad Abu Bakar Kamal said...

tulah.. ingatkn tuan punya blog nih yg nak kawen... hehehe

Muttallif said...

Tahniah Untuk Makcik Lana...ingatkan Lana yang nak jejak pelamin tadi :)

umialya said...

cepat2 singgah sini nak ucapkan tahniah buat Lana.. apa2pun tahniah jua ntuk makcik, mg kekal hg ke akhirnya

mira maisara said...

hehe.. thniah mak cik lanaa :d

Mia Liana said...

kalau dah jodoh tak ke mana... congrats untuk makcik lana..

Nunaayat said...

waa...tgk tajuk mcm lana yg dh sampai jodoh...^^ btw thniah untuk your aunt...:)

caliph shuriken said...

congratz utk makcik lana ^^

APAN said...

ingat ke kakak lana yg nak kawen tadi.haha...

alhamdulillah...ada gak jodoh beliau.kalau ko kawen nanti jngn lupa bitau aku sis... :)

Powered by Blogger.