RSS Feed

FOKUS

5

March 2, 2012 by


Lana tergolong dalam golongan yang susah nak tetapkan hati bila melakukan sesuatu. Agak sukar untuk lana beri tumpuan, kesungguhan, kecintaan dalam melakukan sesuatu. 

Tapi, bila dah dapat fokuskan pada sesuatu perkara...lain pula jadinya. 

Makan pun tak nak.. tidur pun tidur ayam.. sampai satu ketika, orang2 sekeliling pun boleh dilupa.

" ... NORMAL KE? "




5 comments »

Jasman said...

ABNOMAL...

Jeremy said...

Hello... visiting here again... Smile!!
Uniform

faridah nazurah said...

tak normal la sis.. heee dah lama sis tak update ehh. rindu ~

~ Cik Azz ~ said...

Normal la tu...

Ada masa kita main-main.. Ada masa kita fokus.. Ada masa kita ingat.. Ada masa kita lupa..

Kita bukan robot.. Kalau robot, memang tak normal.. huhu...

Jahidih Saili said...

normal..hehe..sama dgn kita..

tapi kan..rasanya baik klu kt buat semua perkara bersungguh-sungguh..masa bermain, buat dgn bersungguh2, masa tido, tido brsgguh2, masa belajar, bljr brsgguh2..hehe..

sy pun blm dpt buat mcm tu..

Powered by Blogger.