RSS Feed

LION'S ROAR!!!

9

March 17, 2012 by

- Kisah Benar - 

SINGA duduk di tingkat bawah.
MAKHLUK TIDAK BERAKAL duduk di tingkat atas.

Bila MAKHLUK TIDAK BERAKAL curah air dari atas ke bawah, terkena pada SINGA.
SINGA pun mengaum dengan hebatnya:


"Hoiiiii! Pu*^%$$%k!!! Ko tak reti2 bahasa ke haaa??!!! Ko lahir keluar dari mana?? keluar dari batang pisang ke??!!"
(seyes, singa betul2 marah, sampai keluar batang pisang??)

PENGHIKAYAT (lana le tu) duduk ditengah2, hanya tertegun dan ketawa mendengarnya.

#Teruk rupanya bila kita hilang kawalan keatas diri kita. Adat tinggal dirumah flat/apartmen macam ni lah singa..eh,makcik,hehe. Semoga makhluk tak berakal tadi jadi lebih berakal bila dengar makcik tu mengaum sebentar tdi.



9 comments »

Ahmad Saufe said...

ade lg prangai tidak bertamadun camtu..huhu..aku dulu penah jd mangse cam mak cik tu..bayangkan i got 1 plastic of used kotex straight on my head..buat rilek je beb ..jln cam xde paper jadi..haha

alif haris said...

fuh mengamuk sakan macik tu haha .. lana pekaba ? sehat ? lama tak dgr cite

faridah nazurah said...

haha kalau sy pun jadi singa gak. yelah kurang ajar sgt

Jahidih Saili said...

dush..haha..bagi sikit kt makhluk xberakal tu..

naya lah klu ramai org mcmtu..kdg2 ada gak yg curah air dr atas pastu kena pakaian yg dijemur kt bawah..

kerisperak said...

xbtamadun org mcm tu, dlm jiwa die mesti bnyk smpah.. sian makcik tu tertransform jd singa..haha

Mohammad Abu Bakar Kamal said...

Saje cari pasal tuh..

caliph shuriken said...

nsib baik x bertukar jadi decepticon, hukk...

delarocha said...

mcm mcm hal..hehe

APAN said...

asal x support mak cik tu...kasi mengaum la gak.baru orang tu boleh ada akal.haha...

Powered by Blogger.