RSS Feed

The happiest people

14

April 29, 2012 by





14 comments »

TokeY said...

orang yang paling bahagia adalah orang yang rasa seronok dan tenang bila dpt beribadah kpd Illahi dan..rasa tidak senang hati bila buat dosa,...:)..

semoga bahagia selalu...hehehe

caliph shuriken said...

yg pasti individu paling hepi bukanlah sorang clown, huh...

PariPariPutih said...

Errkk! Dah Isnin?? :P

Sharina Abdullah said...

Selamat berhappy juga kak lana :D

Muttallif said...

Do It With Your Best! Nice Quote Lana :)

Masz Sidek said...

selamat pagi dan selamat hati isnin lana...

p/s tak terasa... kan esok dah masuk bulan baru...

etuza said...

menjadi kewajiban ceria2 dan pasti orang lain akan turut ceria...
Kami cuti hari ini dan esok ya..

Nurmujahidah Ismail said...

moga2 lana pun happy je,, :D

Sis AI said...

Btul3 tu sis! Sbb tu org brsyukur ni gmbira je.. Sbb dia brsyukur dgn smua...^^

nasir hamzah said...

nice day lana.. happy2 selalu.. hehe

Cik Kay Jue said...

semoga ceria-ceria selalu dalam mengharungi dugaan dan cabaran hidup.. :) good luck kak lana...hehehe..

Eza Boom Boom said...

quotes kak lana best! :)

sis92 said...

mula2 baca agak tak paham kehkeh..

happy2 selalu jugak :)

CiK FizA said...

selamat pagi n selamat ari isnin Lana ! ^^

Moga Lana pon hepy2 selalu :DD

Powered by Blogger.