RSS Feed

Hilang kesabaran..grrrrrrr..

14

April 11, 2012 by


Fuhh..jarang2 sekali nak buat entry bila angin badai mendatang. Ni dah bukan angin dah, taufan tsunami. Hehehe.

Hilang sedikit kesabaran saya..melayan kerenah printer dibilik ini. Bila dah get ready, ada2 je yang nak dipekiknya.

"Close ink cover!"
"Reload your paper!"
"Install your cyan ink!"

Ada jugak yang jadi kepingan2 berdebu jap lagi. Phewww.. Alhamdulillah..selesai satu kerja..

# Oh ya, selamat bercuti sempena Hari Pertabalan Agung ni. Apa aktiviti cuti sehari ni? Hurmm, saya gi Alamanda je. Jadilah.. :)



14 comments »

Ahmad Saufe said...

sib baek xkuar " Printer Rosak la Mangkuk, Xpaham ke??"...hahah

~ Cik Azz ~ said...

Bagi la printer tu rehat.. Penat dah dia bekerja.. :D

nasir hamzah said...

selamat bercuti lana..

nida husna said...

kita jumpa di alamanda esok (*_*)

Cik Pensil said...

haha. sabar je lah ;)

! Shealai Diaries ! said...

selamat bercuti lana......

nurmujahidah said...

jap agi muja gi kb mall je,, hehe

Cik Kay Jue said...

akak beli je printer baru kat alamanda... dah alang2 keluar tu.. hehe.. :)

Jahidih Saili said...

Salam..haha..ish..ish..menguji kesabaran btllah printer tu..

P#eoniX said...

hahahah!!!!hampeh tol lah lko apai...wak lu printer tuh nak cakap gitu...huhuhhh!!!!!!

etuza said...

Jam 10 mlm on, tq Tylana, selamat mengahdapi hari esok pula ya..take care

Kunang-Kunang said...

Kadang2 pekikan dan ingatan itulah yang akan kita kenang satu ketika nanti.

caliph shuriken said...

nasib baik printer tu x sebut.. reload.. reload.. rasa mcm main game kt arcade plak, hukk...

ary_lee said...

dia suh beli baru tuh... :P

Powered by Blogger.