RSS Feed

Sambung belajar

9

April 7, 2012 by


Bila tengok iklan2 Institusi Pengajian Tinggi di akhbar2, rasa macam nak sambung belajar.
Bukan ke peringkat yang lebih tinggi, cuma kali ni, nak buat apa yang saya sukai.

Ada beberapa bidang yang saya nak cuba..tapi..tak tahu nak mula darimana..hurmm..

Betul tak sambung belajar tak semestinya ke Institusi Pengajian? Sebab sekarang ni, saya teringin nak pi kelas masakan, ambil lesen diving, ambil lesen motor. hurmm..

#kesakitan..



9 comments »

Munirah Shamsudin said...

akak minat masakan ek? sama lah. kalau belajar KH, saya paling suka masakan ah. memang best ah :O

ary_lee said...

errrrr...
Hohoho..
Betull.
Kadang-kadang institut pengajian jz ajar teori..
Tak ajar praktikal^^

Jahidih Saili said...

Salam..wah..best tu lana..sy plak teringin nk bljar menjahit.nk jadi pakar dlm jahit menjahit.nanti snglah buat pakaian sendri..xpyh beli.hehe

FAEZA eighteverlens said...

Waa bile bace entry kamu nie tetibe saya terpikir nak gi class bahasa hehe..xkisah laa bhse mandarin ke korea ke perancis ke sepayol ke..apekah??..hehe

~ Cik Azz ~ said...

Akakpun takde lesen motor.. kehh3..

Azhafizah[フィザ] said...

niat yang baik perku diteruskan nanti menyesal dikemudian hari..all the best Lana!

O CIKTEDDY said...

msuk kursus pon ok =D

caliph shuriken said...

yup, sesuai jgak tu.. smoga trus sukses ^^

kerisperak said...

nk diving di udara ke air lana? sy nk cube sky diving, berminat nk join? 10ribu kaki di udara..

Powered by Blogger.