RSS Feed

Saya teringin nak adik perempuan

14

April 2, 2012 by


Tiba2 sahaja suara hati berkata begitu. Mungkin setelah membaca beberapa komen dari adik2 dientry2 saya sebelum ini, jadi hati terdetik seperti itu.
Comel saja komen mereka, selari pun dengan usia. 

Ya, lana ada seorang adik lelaki.
Oh..dia memang adik yang baik hati dan cemerlang sekali.
Cemerlang sebagai bodyguard! Nak over sikit?
Kadang2 bukan sekadar bodyguard, tapi dah macam bodyGATE, hihihi.

Saya tahu dia sayang saya, tapi tidak menunjukkannya dengan kata2, hanya melalui perbuatannya yang bagai tembok mengelilingi singgahsana. Perghh, ayat nak hebat saja, hahaha. 

Tapi..urmm..mujur juga saya tiada. Tak perlu kongsi2 bilik, baju, seluar, barang mekap, bla bla bla. Maklumlah, saya kedekut gak orangnya, hahaha. Huh, gelak jahat sudah bermula.

Jadi, lana bersyukur dengan apa yang ada. Anda bagaimana?




14 comments »

Sharina Abdullah said...

sha boleh jadi adik perempuan kak lana, kihkihkih alhamdulilah bersyukur jugak apa adanya :D

Aini Yunus said...

aini pulak teringin nak baby perempuan.hero dah ada...hehe

Siti Hajar Noh said...

hajar lagi pulak. jgnkan adik pmpuan, adik llaki un x de. hehe

Cik Kay Jue said...

hehe.. biasa la kak lana saya pun pernah terdetik mau ada seorang abang.. hehe.. tpi betul tu syukur dengan apa yang ada dan di takdirkan untuk kita. sebab tak semestinya apa yang kita harapkan itu tertunai.. betul tak kak? >_<

caliph shuriken said...

sy bole paham sbb sy style mcm adik lana.. tunjuk syg cara cmtu, mmg rasa kekok cara kata2, hukk...

etuza said...

Hidup lebih indah jika ada kasih sayang sesama manusia ya. ..

aalia shahira said...

saya ada adik perempuan ngn adik lelaki.dua2 best.hehe.bersyukur dgn apa adanya (^_^)

kaishin said...

sy ada dua adk lelaki satu permpuan..cool je diorg tp kdg2 tu hangin jugak :D

~ Cik Azz ~ said...

Akak takmo adik pompuan.. Nanti kalau ada adik pompuan, akak tak jadi anak pompuan bongsu dah.. hahaha... gelak2 jahat jugak ni.. :D

Akak ada adik lelaki, ada abang dan ada kakak.. Kami semuanya 9 beradik.. Meriah gitteww... Alhamdulillah...

Cik Sweet Pea said...

Ahahaha....kite dulu xnak adik tau....bila dapat Adik ja hari2 kite lepuk dia....tp bila dah besar2 macam ni....kite sayang dia...banyak menda kite leh kongsi ngan adik perempuan

Jahidih Saili said...

Salam..anak lelaki mmg mcm tu..klu syg, xcakap tp boleh nampak pada tgkah laku..

o..sy hampir-hampir lengkap, semua ada, kakak,abang,adik perempuan, cuma adik lelaki ja xda..

faiz fakhirin said...

hehehe...seorang kakak yg prihatin....gud gud gud

APAN said...

saya mempunyai 2 orang adik pompuan dan 2 orang abang yg sudah tentunya lelaki :)

kerisperak said...

Saya teringin nak jadi anak bongsu..hehehe. Adik beradik saya ramai perempuan.. tak boleh nak ajak bergusti la..

Powered by Blogger.