RSS Feed

Sebagai manusia, aku sayang padamu..

18

April 4, 2012 by


"Sebagai manusia..aku sayang padamu.."

Lana tak tahu siapa yang mula2 mengucapkannya.
Hanya mengetahuinya slps mbaca Triologi Novel Bagaikan Puteri, karya Ramlee Awang Mursyid.

Sumber

Masa mula2 membaca frasa tu, terasa bergetar emosi ni. Cehh, jiwang giler. Hahaha. 
Kesimpulannya, sebagai manusia..saya sayang pada anda.
Anda sayang pada saya tak? Jawab,muahahaha.

http://www.emocutez.com

Bergurau senda menambah ceria



18 comments »

delarocha said...

ayat power tuuu :-)

shiema sufian said...

Shiema sayang awak (: *Shiema tak minat baca nivel

Lan Bingka said...

mari kita saling menyayangi.. ;)

Nunaayat said...

Saifudin a.ka. Laksamana Sunan yg ckp camtu..

Nuna ada semua novel kat atas termasuk smbungan2 dia...

Best sgt...:)

zul permatang badak said...

malas baca novel....hi...hi...

kerisperak said...

teringin jgk nk baca novel2 mcm ni tp alahai, segan nk g beli..Hahaha

M@W@R Q@SeH said...

akak sayang Lana :)

sis92 said...

suka baca novel karya beliau , best n adventure gitu.

etuza said...

Asalam..
jan pandang wajah baru nak sayang ya. Semua orang berhak disayangi sekalipun org kurang upaya. Binatang dan tumbuhan..
Maka Tylana berhak disayangi..

Hilmi Razali said...

Lana, novel Ramlee Awang Murshid memang best2 belaka....Satu janji,Tombiruo Terakhir,Ungu Karmila,macam macam lagi lah... :)

faridah nazurah said...

hehe mesti la sayang.. akak syg kite tak? :P

Cik Kay Jue said...

of coz la saya sayang akak.. huhu..

kak lana.. ckj ada buat review buku.. kat menu tab.. my book review.. meh la tengok.. hehe.. :)

Sharina Abdullah said...

sha sayang kak lana, kihkih akak syg sha tak ? muahaha :P

Cik Kay Jue said...

menanti jawapan? jawapan apa kak Tyntha Lana? hehe..

books ea? alamak tersilap eja sudah.. thanks akak tegur.. hehe..

biasa2 je kak.. hehe.. boleh2.. nanti bile akak ada buat book review infirm la ea..

Jahidih Saili said...

Salam lana..baca hadis ni :)

Anas r.a meriwayatkan, "Ada seorang lelaki di sisi Nabi s.a.w. Tiba-tiba ada sahabat lain yang melintas. Lelaki tersebut berkata, “Ya Rasulullah, sungguh saya mencintai orang itu (kerana Allah)”. Maka Nabi s.a.w bertanya “Apakah engkau telah memberitahu kepadanya?” “Belum”, jawab laki-laki itu. Nabi bersabda, “Maka bangkit dan beritahulah padanya, nescaya akan mengukuhkan kasih sayang di antara kalian.” Lalu ia bangkit dan memberitahukan, “Sungguh saya mencintaimu kerana Allah.” Maka orang ini berkata, “Semoga Allah mencintaimu, kerana engkau mencintaiku keranaNya." (HR. Ahmad).

eLL said...

tak pernah cuba baca novel ramlee awang mursyid..tp bila2 ingat nak try

caliph shuriken said...

sy ada novel hijab sang pencinta tu ^^

Rashidah Idris said...

Suka baca karya Ramlee Awang Mursyid.
:)

Powered by Blogger.