RSS Feed

Ada banyak cara...

27

May 24, 2012 by


Ibunda saya pernah mengatakan bahawa,

"Ada banyak cara untuk menunjukkan rasa kasih dan sayang"

Dan,
"ada banyak cara ..." itu juga boleh diguna dalam banyak keadaan.

"Ada banyak cara untuk memberi penghargaan"
"Ada banyak cara untuk menyebarkan kebaikan"
"Ada banyak cara untuk memaparkan kemarahan"
"Ada banyak cara untuk menyatakan kebenaran"

Ia cuma,
Ada banyak cara...



27 comments »

delarocha said...

tunjukkan satu satu

~Sweet Honesty~ said...

memang banyak cara..cuma pilih saja mana yang terbaik dan paling telus..(^_^)

Ahmad Saufe said...

demiiit! hard to choose one...haha

aizamia3 said...

terpulang cara yang mana kita nak guna mengikut kesesuaian keadaan.. ;)

mohamad shazni said...

hehe,,betol tuh..apakah cara yg terbaik??^__^

Masz Sidek said...

ya... betul tu lana...
ada banyak cara yg boleh guna...

Sally Yatiey said...

Betul tu. Ada banyak cara cuma pilih satu cara yang paling sesuai dengan keadaan. :)

ary_lee said...

Urm^^
Tu lah...
terlampau banyak sangat cara sampaikan kita tak perasan yang kita telah melakukannya..


*nak alamat? nanti ary email^^

PariPariPutih said...

aku menunjukkan kasih sayang ku... pada orang-orang yang aku kasih, di dalam setiap doa-doaku ^_^

caliph shuriken said...

hrp x semakin confuse nk pilih cara yg sesuai yer lana, hikk...

APAN said...

tiada cara utk aku mengejas seorang awek...

Mohd Billy said...

mmg byk cara lana :)

ciksengeh :D said...

sangat banyak cara yang Allah anugerahkan kepada kita ^^

Jasman said...

memang ada cara mcm mana nak lupakn si dia lana...xyah kecewa sgt...hehe

Eza Boom Boom said...

asalkan cara itu, cara yang bijak.. bukan menjatuhkan org lain. :)

Ini Kisah Tia said...

asalkan caranya baik yeee :D

Tukang Karut said...

kuih cara gak yang sedap...

CikMunBlogger said...

tersangat banyak cara .
acara permainan pun banyak . hehe :)

★ aIsyaH ★ said...

memg sgt byk..kita cuma tggl plh je cara mane y terbaekkk!! hehe ^^

PariPariPutih said...

Friday afternoon bw you were tagged on my 1st giveaway entry: http://paripariputih.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-nabila-medan.html

Lan Bingka said...

cara berlauk memang sedap

Masz Sidek said...

lana... kotak widget yg lana tanya tu... rasanya tak ada bezanye sblm dan slps...loading pun macam biasa dan ruang pun jimat...
tu pendapat saya lah... :)

Azira Ldu said...

Banyaknya caranya.. tapi macam mana caranya tu?

siti zulaikha said...

wahhh.. mm betoll tu.. :) setiap perkara ada langkah2 nya.. cume perlu pandai pilih.. :)

Cik Kay Jue said...

betul tu kak.. kena pilih yang mana terbaik.. :)

etuza said...

pasti kita akan pilih cara yg pelbagai itu..bagus entry ni..

Muhamad iyan said...

pilihanlah yang menentukan takdir.

Powered by Blogger.