RSS Feed

Bungkusan Misteri..

21

May 8, 2012 by


Jam menunjukkan pukul 1 tengahari. Pintu rumah diketuk bertubi-tubi.

"Temmmm! orang ni nak pecahkan pintu ke apa ni?ada gak yang kena silat ngan aku jap gi"

Buka je pintu.. pheww..abg posmen.. "ini bungkusan untuk saudari yang cute".
Ok2, aku tipu je bab cute tu.

Wahh, dapat bungkusan misteri. Siapa lak syiok kat aku ni? huwakk?? hak3. Ok2, aku tipu lagi. 


Cepat2 aku koyak belah tepi.. sekali...
.............................................
...........................................
.......................................
......................................
....................................
...................................
.................................
................................
..............................
.............................
...........................
..........................
.........................
........................
......................
.....................
...................
.................


Hehehe, Komik Slamdunk.. Thanks a lot to Ary Lee.. :)

Satu hari tu, kami sembang punya sembang, masing2 pok pek pasal favourite komik.
Jadi, ini kesudahannya, oh, kasi pinjam je ni, keh3.
Tak pernah lagi baca komik Slamdunk, tengok kartunnya pernah le.

Okep, bye! Thank you yang bagi cadangan tok menghilangkan bosan.
Tak lupa yang sudi melayan 'kegilaan'ku pok pek sini sana situ.
Baik kat Shoutbox, or kat Muka Buku.
Jumpa lagi dilain waktu :)



21 comments »

TokeY said...

laanaaa!!..eh eh...salam lanaaa... :)

dah besar2 pun baca komik lg ke..? cari la buku2 ilmiah ke...kan.. :P

zul permatang badak said...

lama tak baca komik.....

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

kadang2 perlu layan komik2 gak..tuk hiburan hati hikhik

~ Cik Azz ~ said...

Dah berabad tak layan komik.. Lebih2 lagi komik skang ni banyak yg versi 18sx.. Gambar katun pun seksi giler.. Siksa mata menengoknya..

caliph shuriken said...

dulu2 minat laa beli komik cmni.. naruto ^^

Sally Yatiey said...

Best ke komik SlamDunk ni? Hee. Saya tak pernah baca komik ni. Cuma tengok kartunnya pernah lah. ^_^

ary_lee said...

HahahahahaXD
eksaited sgt lah ni ya?
Hehehehe..
K..
Selamat melayan komik^^

Karukord Jagau's said...

Nak pinjam gak....ahak's

amir zahari said...

comey je dh beso2 gni layan slamdunk..Hehehe.. Lana..Lana..~

PariPariPutih said...

ha ha ha ingat dapat "k-ep-ci" tadi hu hu hu so sweet si ary_lee... ahh... question mark di sini.... hu hu hu :)

nasir hamzah said...

komik doraemon ada tak? haha.

etuza said...

tahniah. bagus tu dpat hadiah ada rasa terapi jiwa. Sebab rasa seronok..

sis92 said...

uwaaahhh baiknya tuan punya komik..
sis nak bagi pinjam novel pun kedekut pk banyak kali haha

APAN said...

ingat ke cabutan bertuah tadi...blog bukan saja setakat menulis skang. dah boleh jadi perpustakaan bergerak :)

Masz Sidek said...

komik slam dunk tak pernah lagi layan... tp kartun slam dunk tu pernah layan... kadang2 gelak bila tengok telatah hanamichi ni... ;p

ArulchelseA said...

bg kat aku satu...kih kih kih

Muttallif said...

Komik Yang Best! :)

Ahmad Saufe said...

alahai misterinya..hahaha

neway xminat slam dunk ;p

M@W@R Q@SeH said...

jenguk lana jp...
rinduuuu :)

Cik Kay Jue said...

la ingtkan bagi tadi.. hehe... pinjam ea.. kalau macam tu boleh la buat gak ni kan kak??

Jahidih Saili said...

Salam..wah..lana msh layan komik..hehe..
msh kecik2 dulu, sy pun suka sgt baca komik, anataranya, slamdunk nilah..siap lukis lagi..sy ada byk sgt koleksi komik..
tp bila dah keluar dr sekolah menengah, sy lgsg xpernah beli komik dah.. baca pernah tp dah jarang sgt..hehe..:)

Powered by Blogger.