RSS Feed

'Kemaruk'

21

May 13, 2012 by


'KEMARUK' saya setiap tahun. 
Inilah hasil kemaruk sepanjang ke Pesta Buku minggu lalu.

Pertama kali saya membeli Majalah Solusi, atas saranan seorang teman blogger.
Bhahaha, bab majalah2, saya kurang, saya lebih suka 'menyemak' dengan majalah2 ibunda saya.
Pemerhatian awal saya terhadap majalah ini.. "Rugi tak beli sebelum ni!"
Atas (Kiri): Siri Saga Artakusiad by Ahmad Patria Abdullah.
Ini antara novel remaja yang sudah lama dalam pasaran.
Setahu saya, ia sudah ada sejak saya lahir lagi, 24tahun lalu.
Ada 7 siri tidak silap saya, hanya mampu dapat 5 saja dipesta buku. temmm..
Bawah (Kanan): Koleksi Mutiara Kata ini dibungkus percuma dengan setiap
pembelian buku Motivasi Menjadi Wanita Paling Bahagia.
Bawah (Kiri): Berani Gagal - buku idaman sejak Tingkatan 3 lagi..
Bawah (Kanan): Animals & Eee..Sayur! - Buku untuk Nuha dan Hanan >_<
Gambar2 lain, semuanya novel, dengan kategori berbeza, Novel Motivasi,
Novel Tarbiah, Novel Sejarah, Novel Kemasyarakatan.
Atas (Kanan): Komik percuma dengan setiap pembelian 3 buku di sebuah booth.
Bawah: Sebahagian karya Abdul Rahim Awang, beliau juga terkenal dengan genre-genre
thriller, psikologi. Peminat Ramlee Awang Mursyid? Anda juga harus cuba
baca karya Abdul Rahim ini.



21 comments »

Hilmi Razali said...

semue buku nih kak lana beli ke? kenapa macam banyak sangat nih? hahaha

Cinta said...

waa...nice....lana suka baca yea...good !~

Sally Yatiey said...

Banyaknya buku yang dibeli. Hehe.

nasir hamzah said...

wah lana, byknya. dah boleh jual balik neh. hee. byk gak duitnya ni tapi takpe dapat menambah ilmu..

~Sweet Honesty~ said...

wahh..ne baru namanya pembaca tegar segala jenis buku..tahniah ye..(^_^)

PariPariPutih said...

paling suka yang DR M tu... tadi baru gi MPH dia punya price RM100.... hu hu hu

Nurmujahidah Ismail said...

aik,, banyak la abis duit demi ilmu kan lana,, daripada dok beli gadgets,, hehe,, ke lana dapat baucer ni,, kih3,, selamat membaca :D

sis92 said...

wah banyak gila borong..best betul siap ada dpt percuma lagi..
mjalah solusi sis tak penah baca jugak..best eh..nt boleh lah mbelinya

caliph shuriken said...

nice.. solusi dh masuk senarai lana ^^

*aritu sy tlg kwn beli isu2 terdahulu, klau yg dh out of stock x dapat laa, huh...

TokeY said...

waaahh3!...bnyak uhh..buku dia :P, kalau nas berbulan2 nak hbiskan buku2 bnyak mcm tu..kikiki

~Sweet Honesty~ said...

salam singgah cni yee.. try tulis kt cbox tu tpi fail pla... huhu

lagu sakura by adira tu dear..(^_^)

Moga terhibur iya..

Cik Pensil said...

majalah solusi saya selalu baca dekat perpustakaan sekolah je, banyakk. tak yah beli dah :D

Muttallif said...

Wah~~~banyaknya buku Lana, sempat baca ke?

delarocha said...

bile nak abis baca ni??

CHEGU ALONG said...

betul2 borong nie..

Munirah Shamsudin said...

saya suka baca komik jugak. tp, kalau komik pun lawak campus dengan komik detective conan. melambak kat rumah ni haaaa =O=

Cik Kay Jue said...

peerrrggghh banyak nyer kak!! memang shoppinh buku sakan la.. berapa ribu da habis ni? hehe..

uih.. boleh la ckj pinjam satu. kan?

APAN said...

bnyaknye...ni beli sekali gus haritu ke?

Ruzzezanie said...

DR M punye doktor umum tu siyes best!!!! dah habis bace ke lana? tak rugi beli kan?

Lanzz said...

Permata Aurorius & Petua Azkram by Ahmad Patria Abdullah nak jual tak? Hu3

Tinta Lana said...

@Lanzz

Maaf saudara, buat masa ni saya masih mahu menyimpannya sebagai koleksi,hehe.

Powered by Blogger.