RSS Feed

ROBOT dan RA-ONE

17

May 2, 2012 by


Orang lain duk layan Battleship, The Avengers, Korean movie, lana pula tersesat sorang2 melayan movie2 Hindustan dan Bollywood, muahahaha. 

Sambil menyiapkan entry ni, sambil tu la tengok cerita Tamil, tajuknya ROBOT. First time tengok cerita ni, kat TV2, tak silap awal tahun ni jugak le. Filem tahun 2010, lakonan otai pelakon Tamil, Rajinikanth dan heroinnya, Aishwarya Rai. Bayangkanlah, otai umur 60 tahun, berlakon jadi robot, mantap seh! ahahaha. Serius, memang superb la citer ni, kalah Terminator, pasni, kalau ada lagi sekuel Terminator tu, lana nak hantar surat pada penerbitnya, amik je Rajini ni, jadi Terminator, versi baik punya, suruh si Arnold Schwarzenegger berlakon jadi jahat pulak, muehehehe.


Juga, beberapa hari sebelum ni, sempat habiskan tengok movie Shah Rukh Khan, RA-ONE, giler, best juga! ahahahaha. Ini semua gara2 Aiman la (budak kecik, 8 thn, mak lana pernah jaga), baru ni dia datang rumah. Dia tanya, "ada tak Chammak Challo?" Mati2 la lana ingat Chammak Challo tu nama sejenis coklat ke apa pada mulanya. Rupa2nya, ia antara lagu tema filem tu. Bila pasang je lagu tu, Aiman siap menari lagi, udah le perot si Aiman ni boroi, menari budget hebat cam Shah Rukh Khan, gelak bergelimpangan lana dibuatnya, ahahaha.


Okep! Pasni nak sambung tengok cerita DON 2 pulak, kih3. Korang jangan gelak pulak, nak buat macamana, tengah minat, layankan je, hehehe.

#Sabar ek, lana dalam usaha jengah sorang2. Tapi lambat sikit la, syiok woo tengok Bollywood! Lama tak tengok, ahahahaha.



17 comments »

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

woott , srnokk ja tgokk cite nie . hehe

Karukord Jagau's said...

Layan citer tamil....asyik yoooo :D

nasir hamzah said...

wah minat hindustan ek, nasir xbpe minat. tapi kalo cerita hndustan tu ala2 seram wah memang duk dpan tv lah gamaknya.heheh..

ok lana ku menanti kdatangan mu ke blog ku.. huhu

caliph shuriken said...

aisey, kurang feel laa tgk citer2 cmni, hukk...

AQUABIZ MOBILE COMMUNICATION said...

My Name Is Khan ,dah tgk/ shah rukh khan punya

Sis AI said...

Hahahaha! Sis layan Hindustan rupanyaaa! Tp serius, best la. Robot tu mkcik sy prnh tgk. Dan sy hnya mmpu tgk ending dia je. Yg duit jtuh2 tu kan? Agk syok la jgk, tp sy tringin nk tgk crite Ra-One. Cuma, tu la, ayh sy kureng brkenan, hahaha! InsyaAllah sy akn cri2 video dia nnti, nk tgk.. Hehehe!

faridah nazurah said...

haha berjiwa hisdustan rupanya akak ni ye :P

PariPariPutih said...

Lana: Akak layan cite I-robot he he he

etuza said...

cerita2 filem luar dan dalam negara dalam usia saya banyak dah saya tak tahu. remaja blogger macam Tlana dan yang lain2 memang agak rugi jika tak tengok aksi2 hebat tu.

Hilmi Razali said...

Hahahaa jom layan cerita mohabbatein ! :p

Hilmi Razali said...

Hahahaa jom layan cerita mohabbatein ! :p

umUMRA said...

cite tamil lagi bnyk action..nnt nk tgk la cite nih

afzalsukasuki said...

mak aih kemain semuanya gempak..ni sah2 peminat citer hindustan ni hahaha

Nurmujahidah Ismail said...

muja dah tengok ra-one,, tapi robot tak tngok agi :D

Cik Kay Jue said...

ckj memang teringin sangat nak tengok cerita RA-ONE tu.. tak sempat-sempat lagi mau tengok.. huhu

sha my heart said...

R0bot mmg b0leh salute. Bkn sng nk bikin filem tu. Kmdn cinematography pn cntik.
Ra-1 blum tg0k..

Hati Muda said...

jom kite folow memfolow. meriah sikit nampak mcma glamor walupun kita tak glamour.. itu pun kalau sudi la.

Powered by Blogger.