RSS Feed

Tuesdays with Morrie

11

May 9, 2012 by


"Kadang-kadang kamu tidak percaya dengan apa yang kamu lihat,
kamu perlu percaya dengan apa yang kamu rasa.
Dan jika kamu mahu orang lain mempercayai kamu,
kamu mesti merasa yang kamu juga mempercayai mereka."



Sekarang ni, lana tengah layan buku ni.
Banyak pengajaran tentang kehidupan yang boleh diperolehi.
Terpulang pada pembaca budiman yang bijaksana,
Untuk tafsirkan maksudnya.. :)

Have a wonderful thursday!



11 comments »

delarocha said...

aarghhhh... buku yang saya beli ari tu pun tak abis baca lagi... huhu

Muttallif said...

Lana, seorang blogger kata buku tu best...bestul ke? tolong recommend kt taliff ok. Sebab kalau best, nak beli..

PariPariPutih said...

suke baca komik lanun and UJANG boleh?? he he he

nasir hamzah said...

wah lana sb tulah sepi je sibuk membaca rupanya ;)

Cik Kay Jue said...

wah macam best je... in english ea kak?

~ Cik Azz ~ said...

Beruntung la sebab faham BI..

Kalau akak, setahun belum tentu habis baca buku ni... huhuhu...

gnesop poseng said...

rajin lana membaca.. great
sop agak kurang,, biasa baca tenet jer.. hehehe

CiK FizA said...

rajin membaca la lana nie. bagus bagus ! :)

Sally Yatiey said...

Rajinnya membaca buku BI. Kalau saya faham pun BI tapi malas nak baca dalam BI. Hehe ^_^

Jahidih Saili said...

Salam..bestnye lana..nanti sy akan cari buku ni.. :)

Ruzzezanie said...

kita same minat la!!! gud! ruzz dah ada buku ni. eh, siyesly, mg byk mkna tersirat leh dpt. tp kena pndai tafsir.

* g cari when i was a kid by boey kat mph.ianya komik. tapi lucu. sgt layan!

Powered by Blogger.