Hilal Asyraf..sebuah takdir


Saya tahu, tidak baik sebenarnya, jika kita terlalu kagum dengan manusia lainnya.
Kerana setiap yang ada pada manusia, semua diberi mengikut kehendakNya.

Saya baru 'berkenalan' dengan seorang anak muda, Hilal Asyraf namanya.
Perkenalan bermula dengan novel pertamanya yang saya baca, TAKDIR.

Sesuai dengan tajuk novel itu. 
Takdir menemukan saya dengan anak muda ini.
Websitenya berjudul Langit Ilahi.

Semalam, sempat meneliti salah satu post yang berjudul:

Saya kagum.
Mudah-mudahan, saya dan anda boleh memberi manfaat sesama lainnya.
Mungkin tidak seperti dia.
Tapi sekurang-kurangnya, setiap hari kita berusaha.



Comments

ary_lee said…
Ary masih belum sempat meneliti penulisan hilal asyraf..
Unknown said…
Uh... Hilal Asyraf.. hurmm ni novelist ek?? mesti novel dia berkisar yg berat jenis yg kena fikir... ok.. ha ha ha ^^
Lil_me said…
Saya sukaaaaaaaaaaa HA! :D
NF said…
suka hilal asyraf. dia memang patut dijadikan contoh di kalangan anak muda.
ewanthology said…
blog ilmuwan..boleh tambah ilmu, berkongsi pendapat.
caliph shuriken said…
wahh, menarik.. arigatou utk sharing info ni ^^
shuhadaothman said…
shu penah dgr nma dia. tpi x pnh bca pnulisan dia lg :)
terima kasih info ni
gaya bahasa anda menarik
kagum momoy dibuatnya @.@
LydSunshine said…
Menarik ye novel tu. Belum beli lagi. Sama la.. Saya pun kagum dgn jawapan surat kepada Tun mahathir tu.
ain farahin said…
novel hero pun boleh tahan!try lah baca.
Unknown said…
dag dig dug? http://paripariputih.blogspot.com/2012/06/dag-dig-dug-my-heart-kena-kidnap-lagi.html
Reena Sidek said…
novel ni memanh menakjubkan.. kan lana...
rasanya novel ni ada kesinambungannya kan...

p/s : selamat hari lahir jugak buat ibu lana... :)
Cik Kay Jue said…
macam bagus dan best la... huhu..
NasQ said…
jawapan hlal ni dah lama dah...
~Cik Sweety~ said…
masih muda remaja lgi hilal ne kan..
# said…
wah !~ Very Good Entry....Selalu jatuh cinta dengan tiap entry adik Lana ni....Syg adik Lana :D
1 said…
Salam..hilal asyraf ni seorang penulis dan pendakwah yang hebat..:) Jurusan Usuluddin..sy suka dengan tulisan2 dia ni :)
eyjalukman said…
pernah baca website dy . kagum lihat anak muda berfikiran luas sprti dy :)
Unknown said…
whohoh bgus la u baca bukan mcm ni :)
Unknown said…
as salam Lana rindunya... jan lama2 invisible leh?? ha ha ha ^^ we wan't Lana Invisible... we wan't Lana Smallville... we wan't Liana the journey begins.. hu hu hu..

miss u 1000 times
Black Widow :P

It's Friday... and.. http://paripariputih.blogspot.com/2012/06/friday.html

Popular Posts