RSS Feed

How Old Couple Stay Together

17

June 11, 2012 by


Khas untuk rakan-rakan blogger yang bakal berkahwin, sedang berkahwin, sudah berkahwin dan telah lama berkahwin. Secebis renungan untuk semua :)





17 comments »

leakedknowledge said...

yang belum berkahwin lak macam mana? soklan trivia...:)

http://encikcopypaste.blogspot.com/2012/06/cute-kecomelan-terlampau-versi-bayi.html

Tukang Karut said...

yup... anguk anguk kepala ni...

Sally Yatiey said...

Betul2 :) Suka tengok orang tua yang masih romantik dengan pasangannya walaupun umur dah tua. hee :D

delarocha said...

i was born in a time when if something was broken,i will throw it away.... camne???

beLLa said...

mendalam tu jawapan dia. nice one :)

~ Cik Azz ~ said...

Itu yang sebaiknya.. Saling membantu antara satu sama lain.. Saling nasihat-menasihati jika ada yang tak kena.. Saling melengkapi jika ada yang kurang..

Yang penting, jangan terlalu egoistik dan tenggelam dalam emosi.. ecehhh... hahaha...

Dan jangan amalkan sikap, ada duit, aku sayang ko... Takde duit, ko boleh blah.. Memang tak selamat la hidup orang macam tu..

ary_lee said...

urm^^
fix it^^
orang sekarang cepat give up untuk fix it^^

SYAH'IZZAT said...

kenangan lama :)

bella luna said...

FIX IT :)

caliph shuriken said...

jawapan berkias ni ^^

SheCinta said...

so sweet!~~..suka entry ni....hihihi

PariPariPutih said...

I wish i could be together with HIM for a 1000 years ^^

Koding said...

Old Couple setia pada cinta...
bukan kerana nafsu...

Munnafendy said...

like!


wahaaaaa sudah bwajah baru la =D

Masz Sidek said...

perbaiki segala kesilapan... :)

aizamia3 said...

komunikasi 2 hala penting bagi kebahagiaan bersama..

Cik Kay Jue said...

nak juga la.. :)

Powered by Blogger.