RSS Feed

'Koma'

20

June 21, 2012 by


Minggu ini, minggu untuk topup sesi blogwalking yang tertangguh beberapa kali.

Biasanya, paling teruk pun, sesi blogwalking cuma sampai ketahap 'cedera parah'.
Tapi kali ini, ia dah mencapai satu tahap yang lebih dari itu.

Dari hari Isnin hingga ke hari Khamis ni, saya melalui fasa...
Blogwalking sampai kronik!

Terasa tahap kroniknya saat ini..dan sekarang..saya 'koma'.
Huuhhhh.. 'Tercungap-cungap' mengutip sisa nafas yang ada.



20 comments »

delarocha said...

tenat dah ni..huhu

Nurmujahidah Ismail said...

pulak dah,,, haishh,,,

Muttallif said...

perlahan-perlahan...huhuh...jgn sampai koma

nasir hamzah said...

releks lana tiru cam nasir cuma cedera ringan jer.. sebab 2 ke 3 blog je nasir bw..haha

Nurulee said...

Hehe. kena buat CPR dah ni =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/aku-penat-jadi-athlete.html

Noh Kodiang said...

sapa suruh blogwalking..len kali wat la blogflying...laju skit...mungkin tak penat...ngeh3..

Cik Adieb said...

Lek lu!!!Hehehe,pelan2..parah tu kalo dah koma :p

http://nourayuadieb.blogspot.com/2012/06/laban-rata-misi-meredah-ribut-angin.html

Fatihah said...

teruknyaaaa. haha :O

Sop Nama Saya said...

macam mana boleh sampai tahap koma?
Sop biasanya merangkak sbb tenet slow.. boleh lah kayuh perlahan2..
kalau pakai unifi.. komfirm BW tahap ferarri :)

PariPariPutih said...

lana kalau dah koma, macam mana nak bw... dlm tidur ke?? ha ha ha jan la sampai koma ya.... nite nite lana... keep in touch n go... taking care... ^^

leakedknowledge said...

patut la blog ni femes..huhu:P

http://encikcopypaste.blogspot.com/

aizamia3 said...

samalah dengan akak, Lana..
sejak demam teruk Isnin lepas nak BW pun tak larat.. ditambah pulak dak Nuha meragam tak boleh tinggal, maka lappy yang kena tinggal, nasib baik lappy tu takde perasaan, kalau tak.. akak koma kat tetengah..

etuza said...

asalamualaikum..terjah pagi ni, lepas baca yasin di rumah. bole pula kan kronik BW..tak apa rehat2kan minda..

|shuhadaothman|TM said...

Morning lana :)

alalaa, take a rest! bahaya da tu lana. :D

Nyue said...

elok2.....take a rest k :)

uncle said...

mak oi..menggila bw sampai koma..relaks sayang..jangna sampai ke tahap tepu...dibuatnya hilang selera terus nak bw..lagi parah jadinya

Masz Sidek said...

sebelum 'koma' rehat sebentar bersama 'kitkat' hehehe lepas tu sambung balik... :)

caliph shuriken said...

erkk, cpr diperlukan klau 'koma' lagi ;p

CikZaitul said...

nak CPR tak lana ??
kate da mengah kan..
hehehhehe :)

ary_lee said...

HahahahaXD
Ary pun.. Tak sempat nak blogwalking..
Cuti dah bermula tapi rasa masih tak sempat nak blogwalking..

Powered by Blogger.