RSS Feed

Pendakian

19

June 3, 2012 by


Aha, esok hari, perancangannya mahu mendaki Bukit Broga.

Orang yang duduk jauh2 semua dah sampai.

Aku yang rumah sekangkang semut dengan bukit ni tak sampai2 lagi.

Esok baru terkedek2 nak pergi, hahaha.

Harapnya esok, perancangan berjalan lancar.. doakan guwe ya kalian.



19 comments »

[ miSsNanA ] said...

waahh.. bestnyer.. :)

delarocha said...

pastikan stamina mantap :-)

FARHAN said...

waaa best nak daki bukit!!

oke LANA guwe doakan..

robbi yassir wala tuassir. semoga dipermudahkan segala urusan kamu.. ^^

Sally Yatiey said...

Bestnya nak mendaki bukit. hehe.
Semoga semuanya berjalan dengan lancar ^_^

Puteri Kasih said...

lamanya tak mendaki bukit..nak ikut :P

|shuhadaothman|TM said...

lepas ni bwk shu pnjat broga tu plak ea lana. :D

nasir hamzah said...

uis syoknya lana, teringin sangat nak cuba aktiviti macam ni, tapi sampai sekarang tak pernah merasa..

apapun berhati2 k lana.. good luck lana..

Jajas said...

bukit broga tu kat ptrajaya ke?

PariPariPutih said...

hamboi dah dekat sangat tu.. selalu org cakap sekakang kera pun dah kira dekat, ni kan pulak sekangkang semut hu hu hu lawak ar lana ni ^^

Tukang Karut said...

aku tak terasa seperti mahu naik ke sana pun...

Tukang Karut said...

aku tak terasa seperti mahu naik ke sana pun...

mohamad shazni said...

wah,,sgt best...sy pown sa lama teringin nak menakluk puncak broga tuh,,tapi masih tidak kesampaian..hehhe

caliph shuriken said...

jarak sekangkang semut, steady laa, hukk...

gnesop poseng said...

wau.. best2.. Sop pun dah lama x mendaki.. last tahun 2010 :)

hati2 yer Lana

Chic Na said...

wah seronoknya. dah lama cik na teringin nak mendaki broga tp tak terdaki2 lg. hihi.. :)

~ Cik Azz ~ said...

Akak nak kena goyang kaki dah ni... Banyak jahitan tergendala gara2 cuti dan masalah sana sini.. huhu..

Moga selamat mendaki..

peah @ peps said...

hati-hati yer...dengar citer tempat tu curam jugak...

cik peh pun teringin sangat nak pegi..dah ada anak ni payah ler..

aizamia3 said...

tak tersampai-sampai lagi.. sekarang lagilah sah2 takkan sampai.. hehehe..

Lan Bingka said...

ramai orang buang sampah dia atas sana..

Powered by Blogger.