RSS Feed

Seni

20

June 10, 2012 by


Apabila seorang lelaki menunjukkan bakat seninya...




Seni bukan untuk dibanding2kan kecantikan, kehebatannya.
Seni untuk orang-orang yang tahu dan pandai menghargai.

Tapi..perlu ke The Legend of Awesomeness tu? Kehkehkeh




20 comments »

ary_lee said...

Manulis tu pun seni juga^^
Sekarang, ary pun nak pi tunaikan seni beribadat dan kemudiannya seni menuntut ilmu^^

delarocha said...

kreatif la tu

PariPariPutih said...

ha ha ha macam kenal jerk UNCLE FANDA NEH keh keh keh ^^

Yok ke carta top 20 sengal entri terbekkk PPP ko hade?? ahaks ^^ http://paripariputih.blogspot.com/2012/06/carta-top-20-most-sengal-n3-ppp-yg-ko.html

~ Cik Azz ~ said...

Seni itu luas cabangnya... Kalau seni itu hebat, tak salah untuk kita puji.. Tapi jangan la puji yang melampaui batasan.. Sekadar puji-pujian memberi sokongan dan semangat... :)

Bogel itu satu cabang seni jugak, kan..? Mungkin sebab itu ramai je yang suka berbogel.. Tayang pusat atau lurah sana-sini tu kira bogel jugak tu... ehehh...

Ahmad Saufe said...

hehe...i believe panda is awesome animal!!!

aizamia3 said...

panda tu comel.. ;)

Sally Yatiey said...

Comel panda. haha :D

Cik Kay Jue said...

yeah betul tu kak.. saya sokong.. hehehe.. gigi panda tu hebat betul..

Ruzzezanie said...

salam lana..

comel!! alaaaa, nape mulut panda tu mcm tu? tu haa, kedut2 tepi tu apasal nampak mcm panda mkn smbl belacan je. mcm tgh menahan pedas. -.-'

Jajas said...

xnampak pon seninya...

leakedknowledge said...

betul2x org seni jer mampu menilai seni...mulut panda tu mcm nk trolling jer..haha

http://encikcopypaste.blogspot.com/

caliph shuriken said...

panda powerrrr ^^

SYAH'IZZAT said...

laki mmg creatif :)

Masz Sidek said...

sy tak pandai melukis... lain yg nak dilukis , lain pula yg jadinya... hehehehe

ChEnTA LiEYza said...

seni itu indah... hahhaa...

nasir hamzah said...

comel.

Tukang Karut said...

not bad...

nurdani said...

setuju sangat dengan kata2 itu. tak perlu dibandingkan kecantikan dan kehebatan. sebab seni ni seni. hehe

hazfee said...

mcm dilukis guna bentuk je panda ni

S.K.A said...

woww =) he3..xnk try bt doodle ke kak??

Powered by Blogger.