RSS Feed

Auwwwww

26

July 20, 2012 by



Auwwwww! Esok, jangan lupa dan jangan buat2 lupa bersahur ek!

Motif entry kali ini, cuma nak ingatkan itu je. Hehehe.

Geram betul patik dengan kucing gemuk gempal montel macamni.

Kredit to: Dunia Kucing



26 comments »

fuzore said...

ayuh gagahkan diri bangun sahur esok hari..

leakedknowledge said...

bekeng nyer renungan die..hehe.senyum lah ckit..kekeke

Chic Na said...

lana.. selamat bersahur & selamat berpuasa juga. semoga amalan kita diberkati. :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

sahur jgn x sahur hehe
salam ramadhan lana

miss Fyqa said...

jom sahur..hehe

Selamat Berpuasa utk Lana..semoga diredhai olehNYA. Amin.. :)

Nurmujahidah Ismail said...

kalau bangn msti sahur :D

the malay male said...

makan megi pun ok..janji sahur :-)

nasir hamzah said...

Wahh comellnya miaw tuu.. haha

selamat bersahur gak Lana...

Cik Kay Jue said...

hahaha comel... hope akak kunci jam untuk sahur ya.. :)

putryteya said...

hhaha . comelnyee kucing !

selamat berpuasa utk esokk :)

Jajas said...

umah xde benda nak d mkn...jd nak sahur ape pon xthu...

Asyiqin Haulisah said...

weh harus sahur. bangun bangun. :)

TwIstiEs*meSti Mau* said...

geram lagi dgn penulis nyerrr....rasa mcm nak tampor2 jerrr.....hahaha

=)selamat berpuasa....

Muttallif said...

Ok...tak akan lupa. :)

caliph shuriken said...

chubby laa, erkk..

ehh, jom kita sahur ^^

SheCinta said...

SALAM adik Lana...

Ehehehehe....cutekan kucing tu...ermmm gemuk!

Adik....selamat bersahor....jangan tidur lagi~....jom sahor...: D

aizamia3 said...

gagahkan hati bangun untuk sahur, bawak lappy tu yang tak tahan.. pujuk dak Kakak dengan dak Adik.. dak Kakak je yang bangun.. ;)

psstt: moga Ramadhan kali ni membawa lebih kegembiraan pada Lana.. ;)

Eza Boom Boom :) said...

first ramadhan :) Alhamdulillah.. Kak lana, eza cuti sampai bulan 9 :)

Boni Kacak said...

hahahahha.. memang comel..hehheehe

paripariputih said...

Insyallah malam ni.. En Kucen tu akan hilang dari blog Lana sebab akak nak "kidnap" dia buat bantal busuk keh keh keh!

SELAMAT BERPUASA LANA... semoga dipermudahkan segala urusan k :)

Lan Bingka said...

selamat berpuasa! mari kurangkan membazir :)

miss fluffy said...

gemuknye kucing tuh..hee btw, salam ramadhan:)

Tukang Karut said...

selamat berpuasa...

kerisperak said...

kehkehkeh.. tergelak je mampu skang ni tgk kucing tu..ehehehe

|shuhadaothman|TM said...

hahaha. kucing ni mke tak puas hati je.

Ruzzezanie said...

beta dah amik undang-undang. agak2 leh tak nak tukar ambil undang-undang bgi binatang? nak saman tuan hamba. kucen lgggg! hehehehe :)

Powered by Blogger.