RSS Feed

Rumah Hantu VS Rumah Sewa

30

July 19, 2012 by


Aku ingatkan, rumah sebelah ni Rumah Hantu.

Rupa-rupanya, Rumah Sewa. Diduduki  oleh para 'hantu'.

Aku nak lalu depan rumah diorang pun fikir banyak kali.

Takat debu spora terbang2 depan aku, memang biasa dah kena ni.

Jangan hantu betul terbang sudah. Dengan aku2 sekali ikut terbang dari tingkat 8 ni.

Oh abang adik kakak, rumah itu syurgaku.

Asalkan ia rumah, jagalah baik2..tak kisahla rumah sewa ke, rumah mainan ke.

#Salam Ramadhan buat kalian ^_^ dari Liana Alias @ Lana sekeluarga



30 comments »

Jajas said...

selamat berpuasa

Karukord Jagau's said...

Slmt menyambut bulan ramadhan :)

taqiy said...

dalam mksud tu hehehe. slmt mnymbut rmadhan lanaa

Muttallif said...

Ada yang punyai tempat kediaman tapi langsung tidak memperdulikannya.

Salam Ramadhan Lana

Ety said...

hehehe. macam boleh faham je, entry ni pasal apa. tpi biarlah tafsiran disimpan sendiri.

salam ramadan buat kak lana :D

~Sweet Honesty~ said...

salam ramadhan cik lana..(^_^)

leakedknowledge said...

yup phm..tapi tu hantu laki2 ker? ker hantu mpuan? :P

paripariputih said...

oh kalau cenggitu derang ni layak menyewa kat rumah "batu dua" jer... yelah dah nama pun hantu kan?? tapi rumah yang kat batu dua tu percuma jer x yah sewa-sewa... ko hade rumah sewa percuma cenggitu?? keh keh keh

Selamat berpuasa lana and family... ^_^

caliph shuriken said...

yup, walaupun ia homestay kn kn, erkk...

salam ramadhan & selamat berpuasa utk lana sekeluarga ^^

nasir hamzah said...

Sattt nak kemas bilik jap, taknak jadi bilik berhantu.. he he...

Salam RAMADHAN buat Lana sekeluarga...

Nurmujahidah Ismail said...

pengotor kot,, hehe

trah zain said...

xpe, dun worry, hantu xde nln pose..hehe
Salam Ramadhan jugak buat sis lana (^___^)

Boni Kacak said...

hahahahaha.. kalau dah debu berterbangan tu, dah tahap kritikal dah tu..hehehehe

Tukang Karut said...

spora berterbangan? sah rumah sewa perempuan ni...

SheCinta said...

Tu laah kan,dorang ni sayangi dan hargailah alam sekitar..hihihi

Adik...Salam Ramadhan untuk adik dan Family...^^,

Tak Tau apa masalah blog akak tu...':( nanti saya repair lagi :D

SheCinta said...

Tu laah kan,dorang ni sayangi dan hargailah alam sekitar..hihihi

Adik...Salam Ramadhan untuk adik dan Family...^^,

Tak Tau apa masalah blog akak tu...':( nanti saya repair lagi :D

SYAH'IZZAT said...

hahaha rumah hantu. menakutkan je bunyi nya. pelagi gi la marah dorang lana ! :p

Eza Boom Boom :) said...

kena jaga umah biar selalu bersih.. Hehe :)

Salam ramadhan jugakk :D

~ Cik Azz ~ said...

Salam Ramadhan Lana.. Maaf salah silap ya.. :)

p/s: Tiba2 teringat cerita sorang makcik ni pasal hantu.. huhuhu..

Masz Sidek said...

salam ramadhan lana....

betul tu lana... tak kisahla... rumah sewa ke... rumah sendiri ke... jagalah dgn elok...

p/s : jgn lana jer yg bertukar jadi 'hantu' pulak lepas ni kan.. hehehe ;p

Adylia Qarissa said...

salam ramadhan :)

Kesuma Angsana said...

selamat berpuasa & jgn lupa bgn sahur ye

Waalid5035 ™ said...

selamat berpuasa..hantu akan diikat bulan pose..hehe..

nurdani said...

kita hidup kena bersih dan kemas

sedutzone said...

heheheh.. saya ada satu soalan... rumah aper yang paling best... rumah yang boleh curi-curi makan masa puasa.. ahakz... selamat berpose...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam Ramadhan al-mubarak..
moga ramadhan kali ini lebih baik dari yg sebelumnye..~

aizamia3 said...

hehehe.. kita spotcheck nengok hantu camane.. ;)

|shuhadaothman|TM said...

jumpa x hantunye lana? hehehe

ary_lee said...

wakakakaXD
dulu, sebelah dan blakang rumah ary merupakan rumah kosong..
Tapi naseb bek dah ada orang renovate..
11tahun kot duk seblah umah yang creepy macam tuh @_@

Ruzzezanie said...

sempena syawal yang mulia ni, cer tuan hamba sedekah kat dia berus sawang tu.hahahaha

Powered by Blogger.