RSS Feed

Assalammualaikum

27

August 25, 2012 by


Ini entry alu-aluan selepas cuti sakan.

Korang semua sihat?? selamat??

Errr..rasa blur pun ada pas cuti lama2, weehehehe.

Sedikit pendahuluan sebelum kembali ke sesi 'biasa':

Kematangan tidak boleh dinilai pada faktor usia semata.

Renung-renungkan dan selamat makan kuih raya.



27 comments »

paripariputih said...

welcome back lana ^..^

Jajas said...

seronoknya raya...hehe

fuzore said...

lama cuti raya

the malay male said...

welkam back

nurdani said...

kematangan dilihat daripada tingkah laku dan percakapan.

lana,saya semakin hari semakin naik berat badan..hehe

Ahmad Saufe said...

Setuju tu...xsemua yg dah berusia tu dah matured..hahaha

Matang seseorang tu juga xleh dinilai dari kulit sawa MATANG nya..haha


Welcome aboard and Happy MerdekaRaya !


caliph shuriken said...

selamat kembali bertugas, hikk...

ary_lee said...

Lama lana cuti..
ary pun sama^^

Waalid5035 ™ said...

banyak ke buat kuih raya?post sikit kat waalid sini..hehe...

alhamdulillah..kami sihat je...cuma skrg musim panas...masaklah sikit..huu

harap lana n family sihat2 sokmo..

~ Cik Azz ~ said...

Orang kita ni kalau kita cakap dia tak matang, mesti dia sentap.. Naper ekk..? Lebih2 lagi bila dia tengah mabuk bercinta..

Kena fikir gak ni... Hmmm... :)

Selamat menyambung tugas Lana..

p/s: Pasal entry akak tu, arwah pergi since 1992...

che'pi said...

waalaikumussalam...

azie namico said...

sihat !selamat !weeee....selamat kembali lana...miss u..cewah !

boni kacak said...

welcome home lana..hehhe

betul.saya setuju.tgk je saya ni,walau pun da tua, tapi masih tak matang2.hahaha

leakedknowledge said...

wsalam...membalas salam lana :)

Nurmujahidah Ismail said...

welcome back sayang,, lamanya la lana meninggalkan blog yer,, sampai ati,, rindu lana tau,, kih3,, happy merdekaraya maaf zahir batin,, syang lana!! :D

missha said...

Kematangan tidak boleh dinilai pada faktor usia semata.

sokong :)

Cinta Misteri said...

Sihat, alhamdulillah. Huhuhu..kemalasan melanda. Esok dh nk naik kojer

Titisan Hujan said...

kejap je dh habis cuti raya

Leeza dayasari [santai leeza] said...

semestinya kematangan tidak dapat dinilai daripada usia...
pengalaman menjadikan seseorng itu matang.

Tukang Karut said...

mood kerja dan berblog ke laut lagi ni...

Masz Sidek said...

hari ni dah kejo.... mood raya masih ada...

TokeY said...

waalaikumussalam awekk...cun.. :P

Kesuma Angsana said...

dah balik kerja ari ni dengan mood berlemau hehehe

Cik Kay Jue said...

akak.. miss u... a lot!

SYAH'IZZAT said...

lana nk duit rayaa pliss! :p

Cendol said...

haha aahkan ade je harap umo tua perangai cam bebudak.ade plak budak yg perangai matang semacam.adik cendol la tu.

Ruzzezanie said...

beta yang dah tua ni pun kekadang rasa diri beta belum matang. :)

Powered by Blogger.