RSS Feed

Beautiful Planet Earth

25

August 3, 2012 by


Kita cuci mata sekejap ya.
Tak perlu komen..tengok dan hayati saja ^_^
Kredit kepada: BEAUTIFUL PLANET EARTH
Ada bnyk lagi gambar2 menarik. Tempat dalam gambar2 dibawah boleh rujuk di link yang diberi.














25 comments »

paripariputih said...

Subhanallah... ALLAH ITU MAHA ESA... nice pic lana... akak nak gi sume tempat2 mcm tu damai... :)

nurdani said...

tak berkesempatan lagi nak pergi tempat macam tu. teringin sangat sebab terlalu cantik ciptaan Allah

TokeY said...

tak best kalau tak komen...* alamak ter-komen la...:P..kikiki.. cantik Lana

Muttallif said...

Nak Komen Jugak...memang cantik

hazwan hairy said...

cntik xhengat!!

Jahidih Saili said...

Subhanallah..cantik sgt2..sy suka page beautiful planet earth tu..tiap hari dpt tengok gambar cantik2.. :)

leakedknowledge said...

wow ada gambar kt blog lana...haha :P

Chic Na said...

tangan gatal nak komen. huhu..

wonderful. :)

kerisperak said...

wat wallpaper pc cantik ni.. hehe

Nurmujahidah Ismail said...

lawa sangat.. subhanallah,, rasa macam nak gi sume tempat yang ada dalm gambar tu,, huhuu

Nong Andy said...

subhannallah... maha besar Allah. cantik sangat...

trah zain said...

bestnye kalau dapat pegi jalan2 tgk ciptaan Allah ni ^^

Sally Yatiey said...

Cantiknya! :D

Karukord Jagau's said...

cantek...cantek...cantek... (^__^)

Cendol said...

nak komen tapi lana kata tak perlu komen.makanya tiada komen.tetttttt.......

Tukang Karut said...

salah satu tempat tu aku dah pernah sampai dah...

miss Fyqa said...

Subhanallah..cantik sgt tmp2t tu lana :)

caliph shuriken said...

nk komen jgak, hikk..

wahh, byk pic2 cntik mcm dlm movie LOTR ^^

|shuhadaothman|TM said...

Subhanallah. tengah stress boleh tenang jiwa tgok pic ni :)

etuza said...

subahanallah...indahnya ciptaanNya

Masz Sidek said...

subhanallah... keindahan ciptaan Yang Maha Kuasa...

Ruzzezanie said...

cantik. tapi tak mampu menenangkan hati yang berduka. :(

AiSyA LiEzA said...

cantikk... rasa nk duk situ smbil mghayati novel...hek3

Encik H said...

melting..melting..melting....

Ieta Mat Saad said...

help me...help me... subhanallah... dahsyatnya cantik pemandangan ciptaanNya...

Powered by Blogger.