RSS Feed

Sloth

17

August 7, 2012 by


Lana ambil masa dekat sejam menulis entry ringkas ini.

Badan tak tahan duduk lama-lama. Gara-gara, jatuh depan bilik air.

Jatuh ala-ala nangka busuk yang dibiarkan menggelongsor digelongsor air Taman Tema Sunway Lagoon.

Laju, smooth dan...lebam.. (-_-)

Dalam keadaan macamni, cuma mampu bergerak perlahan.

Ibarat siput. Atau lebih teruk, sebiji macam Sloth.

Alhamdulillah..hikmah dibulan puasa. Takpa2, sabar je. 

*Dua kali pandang, comel juga Sloth ni, cuma slow bebeno*



17 comments »

fyna said...

slow sebab dia berhati-hati tue. ^^;
sabar ye dear~

che'pi said...

Hehhehe.. apo la cik Lana .... ado ko samokan dio dongan bendo alah itu... OK sila sabar... dogaan dogaan .... :)

Masz Sidek said...

hehehehe... semoga lana cepat sembuh...

cute ehh??? ;p

paripariputih said...

erk kuku kaki dan tangan dia menyeramkan :P erk bila jatuh lana?? please be more careful when you are in or outside the washroom... selalu gak tergelincir lam toilet... :P

:: Mrs.Eady :: said...

semoga cepat sembuh!

Tukang Karut said...

lain kali hati2 la sikit ek...

Chic Na said...

laaa kesian lana. sabar ye. dugaan bulan puasa tu. :)

Ety said...

cepat2 sembuh ya kak :)

psst : mula2 tgk tajuk entry ni, mmg terbayangkan kemalasan dan kelambatan Sloth. hihihi

~Sweet Honesty~ said...

jgn muka mcm sloth tu dh la yea cik lana..hihihi

Biar selow, asal selamat..(^__^)

the malay male said...

lenkali lebih berhati hati

nurdani said...

hati-hati. walaupun jatuh biasa je, tapi bahaya jugak. next time be extra careful :)

azie namico said...

alahai ! mesti sakit tu lana...jaga diri ya..jgn nakal2...kekeke

caliph shuriken said...

aisey, lain kali hati2 tau..

nmpak jaa slow si sloth ni, skali dia cekak dgn kuku panjang tu mmg x lepas punya, erkk...

Karukord Jagau's said...

Ekk dh ok ke blom tu...?
Telambat pulak baca entry ni :) tp x la seseloow si sloth kan :))

aizamia3 said...

oh.. moga cepat sembuh..

psstt: comel je si sloth tu kan.. ;)

khairolina said...

sakit tuuu.. aq pun pena jatuh mcm tu.. adoiyaiiiiii...

Ruzzezanie said...

pehhhh!!! ala nangka tuuuu.. mesti sedap bunyi nangka jatuh kan tuan hamba?hahahaha..opssss!

sloth tu tgk dedepan tak comey r. ase nk lastik2 je. sebab annoying tgk dia slow beno. :(

Powered by Blogger.