RSS Feed

Hujan

31

October 12, 2012 by


Musim hujan dah kembali.

Waktu begini, tiada apa yang lebih menggoda dan seksi selain dari...

TILAM DAN BANTAL BUSUK SENDIRI!! Yeayyyyy!!! (>.<)

Setakat ni mampu beli cadar color hijau jep.

Esok lusa, ada rezeki, nak bilik macam dalam gambar pun jadi..amin...

Sumber: Google



31 comments »

nurdani said...

cantik gila bilik tu.hoho. saya pun akan upgrade hiasan bilik sebab sekarang ni masih belum capai hasrat nak macam resort.ngahngah

Karukord Jagau's said...

kita pun nk bilik camni gak :)

Chic Na said...

Ameen. tenang je rasa tengok bilik tu. :)

che'pi said...

wah... cik lana... suka hijau eh.... kite suka biru... * xde kaitan ngan politik tau... hehhehe

azie namico said...

wahhhh ! azie suka hitam....seksi awww !

PotiaCasaDelarossa said...

amboi kenyataan dia... nak mcm gambar pon jadi... ekeke klu dah macam gambar tu maknanya dah kira perfect giler dah tu... lawa hijau tak sakitkan mata... sejuk mata memandang kan?

caliph shuriken said...

best bilik simple2 cmni ^^

Jajas said...

wow...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Hujan dah kembali, maka kita pun apa lagi. tarik selimut lah.

PotiaCasaDelarossa said...

Liana.. sy pilih awk sebagai blog pilihan minggu ini... lihat di main page.. dan tahniah

Nurmujahidah Ismail said...

klau muja of course la pink jadi pilihan,, haha

trah zain said...

waa.. cool la bilik tu (^___^)
nk jugak,,hehe

Nong Andy said...

cantik... memang cantik!!

sangat cantik...

hijau lembut memang cantik, tenang je mata pandang. Kalau untuk bilik atau kain cadar akak tak kisah.. tapi kalau baju.. akak tak suka baju warna hijau hehe..

the malay male said...

Bilik dh besar, rumah lagi lah besar...

Arjuna Silvera said...

wow ku lihat hijau

Sop Nama Saya said...

Best hijau mata mrmandang
Cam tidur dlm hutan. Heheje

APAN said...

kelasss kau lana. haha...honeymoon sedap la tu

Cik PensiL said...

wahhhhhhhhh ! kongsi jom . hehe

etuza said...

puas hatikan bilik beradu luas macan tu

CikZaitul said...

ahh..kalau ade bantal busuk baru lengkap :)


damai je mata aku lihat bilik nih..

Si Matatajam said...

Mmg cantik dan sejuk ja mata kak M tengok bilik kat pict tu...

Cik Kay Jue said...

hehehe memey syiok ar kak.. time ujan dpt baring atas katil... :P

SaddLone said...

harap angan2 jadi kenyataan nanti bila hujan boleh hidu bantal busuk lebi2 sikit..kehkeh

paripariputih said...

time time ujan kalau dapat makan cucur udang panas dgn kopi o panas... perghhh! Masyukkkkkk

boni kacak said...

hahahaha..setuju..nafsu hanya pada bantal dan tilam je time2 hujan ni..hehehe

baby comel said...

bilik dh cantik.. dah ada org sebelah belum?? errk, sibuk je kita kan nk tanya org. hehe..

shidaR said...

lana..adekn jual bilik cmni...fikir jap ermm.....ade ke eh..hihii ^_^

Mia Liana said...

cantiknya gambar bilik ni... idamana setiap orang nih...

Phat said...

mmg mencabar musim hujan ni nk2 pagi2 haha

aizamia3 said...

fuh.. kalau bilik akak cenggitu.. ohsem.. confirm takmo kuar bilik.. hahaha..

Ruzzezanie said...

bila bilik ni dah siap, beta merayu sangat-sangat jika sudinya tuan hamba menjemput beta tidur buat semalam dua. hahahah!!

* beta tak suka hijau!!! mohon tuko kaler merah. ahakss! ;)

Powered by Blogger.