RSS Feed

Gaza, Bola

12

November 28, 2012 by


Saya rasa, isu Gaza dah senyap semula.
Diganti dengan cerita bola dan mengejar piala.

Memang macam tu biasanya.



12 comments »

Nurmujahidah Ismail said...

mcd pun dah start pnuh semula

the malay male said...

"nothing much we can do"

Chic Na said...

musim berganti2. :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

buat masa ni.. saya tak ke macd lagi....
moga dapat kekal begini. milo pun dh ditukar dgn vico.

caliph shuriken said...

yup, cmtu laa biasanya...

Muttallif said...

Satu demi satu...biasa

boni kacak said...

kita titipkan doa untuk gaza dalam kehidupan seharian kita.. jangan sesekali lupakan saudara2 kita yang sedang tertindas dan teraniaya..

azie namico said...

Salam lana,
Setiap hari ada cerita ...ada peristiwa...sampai tak sempat nak ikuti...apa pun layan kan aja....

tata muahhh...

Nong Andy said...

hurm...

bermusim??

Tukang Karut said...

ala... lagi setahun berbunyi la tuh...

miranadia said...


tak semua macam tu. sesetengah

aizamia3 said...

kita titipkan doa buat mereka.. moga mereka kuat dan tabah dalam mengharungi dugaan..

Powered by Blogger.