RSS Feed

I WILL

21

November 30, 2012 by



Saya rasa..down sedikit dengan suasana kerja ditempat baru..

Tidak mengapa.
Seperti Abraham Lincoln kata, saya tahu saya akan dapat sesuaikan diri, dan maju disini.

Saya pasti. Saya sangat pasti.



21 comments »

Cik Kay Jue said...

insya Allah kak.. lama-lama ok la tu.. biasa la kita jenggal dengan tempat baru... >_< have a nice day kak..

the malay male said...

take your time

Nurmujahidah Ismail said...

jangan risau la,, i know lana can do it!!! :D

boni kacak said...

kuatkan semangat awak tau.. saya yakin awak mampu :)

azie namico said...

salam lana , in sya allah ! awk bole lana....tempat baru kita kene menyesuaikan diri kita dengan keadaan di sekeliling kita.nak x nak kita kene hadapi jugak...ingat tuhan itu ada bersama !

cuma satu jer pesan azie ! awk kene kuat dan terus bersemangat , tak mau down2...nanti ilang kerjaya...sabar itu kekuatan nya !diakhirnya pasti akan ada kemanisan...cewah !

Rapunzeel Cikilolo said...

pasti lana boleh. semua orang yang dapat atasi kekangan akan berjaya tau :)

etuza said...

usah putus asa Lana..teruskan tanggungjawab..

etuza said...

usah putus asa Lana..teruskan tanggungjawab..

Tukang Karut said...

xpe.,.. lama lama nanti biasa la tuh...

caliph shuriken said...

bgus laa pikir cmtu.. gambatte ne ^^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Lana.. tak per .. kami semua ada. Lana terus ceria k. Jgn difikirkan perkara yg buruk2 yg berlaku.
Kita terus pandang ke hadapan. Buat kerja kita.

Ayie Abas said...

salam lana..,

dlm suasana tempat keje yg masih baru memang perlukan masa utk sesuaikan diri...

tapi percayalah sama spt Abraham Lincoln tu yg gagal berkali2...hinggalah akhirnya masa kejayaan tiba juga utk dia...

kawan2 sentiasa ada bersama2 lana

Chic Na said...

U will, lana. InshaAllah. :)

miranadia said...


tempat baru, suasana baru, pengalaman baru

semoga berjaya

~ Cik Azz ~ said...

Masih baru kat situ, kena kuatkan semangat dan lebihkan keyakinan...

*Ignore je mana2 suara yang sumbang kat tempat kerja baru tu...

Ahmad Saufe said...

buat mata keatas dan tangan ke dada pls..hahah

Payeh Kuced said...

InsyaAllah Lana boleh nye.. just stay strong :D

Cik Yaya said...

ye..betul tu..biasela lau tmpt bru..
kekok sedikit..tp lama2 da biase..taw2 nti da jd 'otai' hehe ;p

shidaR said...

lana..lumrah alam bkerja mmg mcm tu ..lg2 kalau baru kerja mmg mcm tu huhuhu^^ shida juga pernah alami..kejadian itu :)

CikZaitul said...

lana , saya pun mengalami masalah di tempat kerja baru..tapi saya mampu bersabar dgn kerenah2 depa n masalah ..
xde masalah dalam hidup itu baru masalah.. :)

etuza said...

Entry menjawab pertanyaan lana hal Tarap.jemput ke blog etuza ya..jelas tu buah tarap dari sabah

Powered by Blogger.