RSS Feed

Perasan

26

November 22, 2012 by


Perangai perasan banyak pada perempuan.
Dan disebabkan banyak, saya pun jadi tak heran.

Tapi, ditempat kerja saya, lain halnya.

Ia terbalik. Banyak kat orang jantan.
Perasan tahap kaw kaw plak tu. Boleh sampai ke awang-awangan.

Saya baru senyum sekali, depa dah mula syiokkk sendiri.

Leceh macamni.



26 comments »

nurdani said...

ahahahahahahhhahahaha macam tu pulak ha

Ahmad Saufe said...

wanita itu merbahaya...hahaha

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hooooo..... persahabatan ant laki n pompuan selalu disalah erti..

azie namico said...

salam lana,

untungla jantan syiokk sendiri...apa lagi lana kenyit mata ar..kasi up perasan diaorg lagi...

amboi ! kat opis pun leh perasan ya...ke lana ada perasaan ! cewah !

cer lana senyum banyak kali confirm mereka2 terjun bangunan...eh ! jap senyuman lana menawan kot...weeee..:D

Tukang Karut said...

kalau lana senyum kat aku pun, aku pun perasan gak! huhuhu...

~ Cik Azz ~ said...

Hahaha...

Perasan macam mana agaknya tu ya...

Dia sekadar membalas senyum Lana je tu.. Kang kalau tak balas, kata sombong la pulak, kan...

Lain kali, kalau dah ternampak kelompok tu, cepat2 alih pandangan mata.. Buat2 belek kuku je, tengok jam ke, janji mata tak pandang ke arah dorang... huhu...

ary_lee said...

errr= ="
pulak dah= ="

lana, ary pun kuat perasan gak..
Tapi ary lebih perasan yang ary dah lama tak borak ngan lana..
Huhuhuhuhu..
G gathering PPP x? ^^

the malay male said...

Amboi, ramai peminat

Detective Fiqa said...

wahhhhh .weewwitt. hehehe. alaa. saya pon penah kene. dia perasan yg sy ni suka kat dia. padahal err. =="

Encik H said...

wahhh..dah tukar header..H perasan tau..hahaha

Nurmujahidah Ismail said...

bagi muja, lelaki memang ternyata lebih perasan daripada perempuan. hehe

baby comel said...

baru senyum pun dah ke awang-awangan? tu belum kita berbicara lagi.. aduhh, sabarlah wahai Lana.. dugaan semua tu.. pls take care ye, bahaya jugak camni

Chic Na said...

huhu.. bahaya jgk. kena senyum sikit jelah lps ni. :)

APAN said...

cam bnyk je aku ketinggalan ngan ko punye story ni...
da keje gayanya...pastu ramai peminat...
bes la...
aku sorang pun xnak...

caliph shuriken said...

tu perasan tahap dewa kot, hukk...

nasir hamzah said...

wahh itu bermakna senyuman lana itu sangat menawan sehingga dorang jatuh suka pada lana.. ehehehhhhh....

Jajas said...

hahahaha...

perasan la ko liana...

Ruzzezanie said...

tuan hamba jangan curang ngn beta. tumbuk kang!! ;(

Nyue said...

2x5 semua nya lana...masing2 ad perasan begitu..ehhe....

boni kacak said...

wah.. ni membuktikan awak ni mesti seorang yang jelita..pewwit.. nak ngorat la.hahahahaha :P

vidalsisah said...

Hensem tak lelaki perasan tu... ;)

ஜ miss klanika ஜ said...

jangan senyum sangat . terpikat la dorang tu

etuza said...

tak apa Lana, hehehe, namanya lelaki kan, nanti kalau tak senyum bahaya pula ya, senyum itu baik tu kesihatan, lepas tu awet muda, bersangka baik lah kita semua ya...

shidaR said...

mmg lecehh huhuhu^^

Nong Andy said...

nah.. tertawan sudah.... byk kali ko simpan gula dlm senyuman tu lana hehehehe...

paripariputih said...

mohon lelaki-lelaki kat dlm ni jan sentap dgn kenyataan lana h aha ha >..<

Powered by Blogger.