RSS Feed

Quotes

13

January 8, 2013 by


Sepanjang tahun 2012, ada 20 quotes bergambar yang saya jadikan entry.

Saya suka kumpul quotes/mutiara kata, kerana unsur positifnya.
Kadang2, ada masanya rasa down, tak bersemangat dengan kehidupan seharian.
Tapi bila membaca quotes yang ada, semangat tu ada pulihnya.

Kesemua 20 quotes saya kutip merata di alam maya.
Untuk menambah ceria, saya cuma tambah elemen kreativiti dan 'warna'.

Mudah-mudahan, usaha kecil ini dapat memberi semangat pada kita semua.




13 comments »

shidaR said...

wahhh nicelah lana..kalo shida nak baca2 kalo rasa down layan lagu jer..hehee

Azie Namico said...

tambah element warna...owh !baru tahu..kekeke..
azie kalau down kan..azie jejalan sorang2 gi mana2 yang azie suke...dah penat azie balik tido..hahaha

Chic Na said...

nampak lebih menarik utk dibaca. rajin lana. :)

Mia Kassim said...

Salam singgah dan follow.... :D

Nurmujahidah Ismail said...

untung la jadi orang kreatif,,, suke3,,, :D miss you lana,,

~ Cik Azz ~ said...

Lain orang, lain caranya untuk pulihkan mood..

Kalau akak, bila semua benda yang dibuat tak menjadi, akak bawak tidur je.. Lepas bangun tidur, rasa fresh balik.. :)

Sis ieja said...

salam sis lana
minta maaf lama sangat tak datang sini
tapi kita tak lupa tau
hehe
selamat tahun baru
semoga dipermudahkan segala urusan
kita pon suka main quote2 jugak, yeay!

baby comel said...

Yeah, quotes ni byk membantu meningkatkan semangat & emosi kita.. Nice quotes Lana =)

boni kacak said...

memang tak dinafikan..quotes2 macam ni sikit sebanyak dapat membantu menaikkan semangat kita.. :)

kopi pasta said...

keciknyaaaa, tak nampak dg jelas tulisan2 ungkapan tuu...al maklumla ak rabun jauh @_@

Tukang Karut said...

rajinnya...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kata2 yg indah itu best disimpan...

caliph shuriken said...

wahh, x sangka dh cukup 20 ^^

Powered by Blogger.