RSS Feed

Cinta

17

February 8, 2013 by




17 comments »

kopi pasta said...

alhamdullilah...sudah jatuh hati kat seseorang ker? :P

the malay male said...

bila dah bercinta, ini semua lupa

~ Cik Azz ~ said...

Selalunya bila bercinta ni, nafsu yang menguasai diri..

Nafsu untuk dating...
Nafsu untuk calling...
Nasfu untuk sms...

Sebab tu orang kata cinta itu buta... huhuhu...

nasir hamzah said...

Setuju!!

baby comel said...

Yeah..bukan syurga namanya..

Sally Yatiey said...

Setuju2 ;)

nurdani said...

cinta perlu dijaga

ary_lee said...

bak kata ris, itu cinta cuta namanya. WakakaXD
Lana, nak tahu?? Ris kena chicken pox plak dia. HahahaXD
Okie. Tetiba asik sebut sepupu sorang tuh= ="

Tukang Karut said...

amboi...

Nurmujahidah Ismail said...

bunga-bunga cinta di hati lana,, hehe

Azie Namico said...

syg apa khabar dengan mu?! di sini ku merindui kan kamu...cewah !

caliph shuriken said...

wahh, skrg dlm hati ada taman klcc, kn.. hikk...

Chic Na said...

nice. ;)

trah zain said...

like je boleh,,hhehe..
xreti nak komen sgt pasal ni ^___^

Cik Kay Jue said...

wow.....

Fatihah said...

cinta itu sangat indah. cewahh, padahal tak pernah bercinta lagi pun. haha

noor liyana said...

setuju dgn entri nie..waspada dlm cinta ya..boleh jadi ke syurga, boleh jadi ke neraka..:-)

Powered by Blogger.