RSS Feed

Entry Lama

15

February 21, 2013 by

Bila baca balik entry yang lama-lama,
macam-macam rasa.

Tak percaya pun ada,
"aku ke tulis ni semua?"

Rasa2, berbanding sekarang, dulu lagi poyo, hahaha.
Walaupun tak tahu poyo tu apa sebenarnya (-_-)

Cehhh.


15 comments »

Nong Andy said...

Lana,

ahahahaha..

akak pun tak pasti poyo tu apa tapi selalu org sebut.. lebih kurang sengal kot? ahahahaha


akak pun suka baca n3 lama. lagipun macam diari.. terutama kisah Shinta hehe

Tukang Karut said...

aku segan nak baca entry sendiri...

paripariputih said...

lana poyo tu perbuatan sengal yg cute akak rasa hahahaha ^_^

nurdani said...

ada jugak yang kata poyo tu cantik.hehe

saya pun dah delete beberapa entri lama sebab rasa terlalu poyo.hehe

Lady said...

betul2. rasa sangt poyoo sampai didelete entri2 lama. haha

Jajas said...

ini semua poyo...

kopi pasta said...

Haha...ini semua poyo! aku sebenarnya segan giler nk baca n3 aku yg lama. terserlah sgt ketidakmatangan...=.='

Puteri Kasih said...

walaupun poyo kadang-kadang best juga baca entri-entri lama kan lana :)

xila dot said...

semua org pon sameee hehe

Chic Na said...

awal2 kan. takde pengalaman. huhu..

Vee Zawiah said...

entry dulu - dulu mcm copy kat buku teks ... poyo , ikut tafsiran sendiri ... hahahaa

Sally Yatiey said...

Samalah ;D hahaha.

Ayie Abas said...

salam lana :)

sama laa dgn ayie...

ayie pun x tau poyo tu apa maknanya yg tepat...yg ayie agak bermaksud tak kisah kot?

caliph shuriken said...

sama laa, sy pun klau baca en3 lama2 rasa mcm nk re-edit jaa, erkk...

Encik H said...

aku suka apa baca entry2 lama org lain..saje nak tengok macam mana org lain bermula..:)

Powered by Blogger.