RSS Feed

Lamborghini

11

February 21, 2013 by

Dalam banyak-banyak jenama automobil mewah didunia, yang paling menarik perhatian saya, Lamborghini. Walaupun tak tahu menda pasal kereta, tapi biasalah, benda cantik, harus mata pun melirik.


Minat punya pasal, tukar wallpaper desktop hari-hari dengan gambar model kereta jenama ni. Tu je mampu kan, nak tukar kereta tu sendiri hari-hari, memang belum tentu la, hahaha.






Sumber gambar: Lamborghini 

Cantikk?? Buat cuci mata je ni,hehehe


11 comments »

noor liyana said...

cantik..menarik..awesome.mampu tengok je..hehe..:-)

Nurmujahidah Ismail said...

tgk je pun tak de salahnya,, mana tahu satu hari dapat merasa,, alangkah bahagia,, hehe

Sally Yatiey said...

Cantikkkkk dan menarik :D
Alangkah bahagia andai memiliki sebuah kereta jenama ini ;D hehe

Ayie Abas said...

ayie jarang sgt ambik tau pasal kereta ni lebih2 lagi yg mcm tu..sbb confirm sampai seumur hidup x kan merasa memandunya...:D

trah zain said...

saya pun suka akak,,hehe
kekadang tgk macam keta batman pun ad (^___^)

NurainSuperr said...

lamborghini cantik !

Sop Nama Saya said...

meleleh air liur tgk.. kalau real lg meleleh.. hehehe

Fatihah said...

suka tengok lamborghini jugak >.<
tapi tengok je la. haha

caliph shuriken said...

ni laa keta persis jet pejuang tu ^^

Encik H said...

ini kalau nak pakai, kerja 20 tahun dgn gaji skg ni pun belum tentu boleh beli..-_-"

Shida Radzuan said...

aduihh lana..jauh dr hasrat untuk memiliki ^_^

Powered by Blogger.