RSS Feed

'Lambung bantal'

9

February 17, 2013 by


Tidak waras.

Itu je yang bergema dihati bila tengok video pembantu rumah melambung bayi.

Cara dia lambung dan baling tu, seolah-olah bayi tu bantal.
Bantal dilambung pun tak camtu.

Kejadian macam ni dah berulangkali.

Untuk yang bakal menimang cahaya mata dan berfikir nak menghantar pengasuh mana, fikirkanlah baik-baik ya. 

Yang meletakkan kepercayaan pula, nasihat saya, jangan mudah percaya.


9 comments »

Chic Na said...

tak sanggup nak tengok video tu. nanti xble tido teringat2. -_-

kopi pasta said...

kalau bantal dibuat peluk barulah best. dibaling2 pulak. mentang2 bayi tu bukan hak dia, boleh lak die buat ikut suke mak bapak belah tiri angkat dia pulak =.='

trah zain said...

betul, suka ati je baling anak orang, haish, psiko ke orang tu,,huhu

noor liyana said...

takde pon video dlm entry nie..camne nak tengok ya...

Nurmujahidah Ismail said...

aduss,, tak de anak lagi pun dah rama seram ni,,

Sally Yatiey said...

Kesian kat anak tu kan.. sampai hati manusia yang berlaku kejam begitu..

aizamia3 said...

tak sanggup nak tengok video tu.. :(

Shida Radzuan said...

kejam betul amah tu!

caliph shuriken said...

yup, ada tgk aritu dia lambung mcm bantal...

Powered by Blogger.