RSS Feed

Because They Can't

21

May 20, 2013 by



Sekali dalam seumur hidup, kita akan jumpa individu seperti ini, "apa pun tak boleh". Kalau tak jumpa2..aha, mungkin andalah individu itu sebenarnya.
Jaga-jaga.


21 comments »

Nana Liena said...

kalau ada kawan mcm nie..memang kadang2 sakit hati..tapi ada masanya dia membantu kita betulkan mana2 yg tak betul

Nurmujahidah Ismail said...

hahaha,, ok,, terasa sebenarnya sedikit, lalala

Tinta Lana said...

Nana ~ ^_^ betulkan lana bila lana tak betul..eh. hehehe

Muja ~ erkk, sikit je ke muja? :D

Noh Kodiang said...

hahaha...ermm...seems legit.
cek blog gua der.

http://wacanatigasuku.blogspot.com/
http://noh-t.blogspot.com/

tenkiuuuuu

Tinta Lana said...

Noh ~ Alriteee captain! :D

Tia Fatihah said...

belajar untuk senyum saja :)

~ Cik Azz ~ said...

Layankan aje la.. Nobody's perfect.. kan... huhuhu...

Nong Andy said...

Selalu jumpa kot spesis tu... adakala tanpa sedar kita terjoin begitu.. lumrah manusia( lumrah juga di jadikan alasankan lana hehe...)

ANNA MARIANA said...

errr.. tak tau nak komen camno.. hahhahahaaa

aizamia3 said...

dia jenis tak senang tengok kita senang..

Tinta Lana said...

Kak Azz ~ Memang saya layankan je kak,hik3

NongAndy ~ Tu la pasal..lumrah juga alasannya ya kak,hahaha

Anna ~ err..tpi tu komen juga,hehehe. Tq anna :)

Aizamia ~ Ya..dua2 keadaan kak, time kita susah pun dia tak senang sbnrnya. Dia suka lagi ada. :)

kopi pasta said...

ni spesies dengki. dia ada byk kelemahan, mencari kelemahan org lain utk nak menutup kelemahan sendiri. tp pada hakikatnya org boleh nampak je kelemahan dia tu.

*haa, mohon buat2 faham*

Ieta Mat Saad said...

sll terjumpa org camni & sll juga trkena dgn org camni. Sobar je la....

che'pi said...

jangan biarkan mereka kawal anda... huhuhu

Puteri Kasih said...

terima je keadaan..tiada yang sempurna :)

hana hadi said...

kira makan suap makan suap je kan.. nak harapkan orang lain. diri sendiri xnak cuba

Cik Yaya said...

salam..
yup..btul tu..
sometimesss...

Shida Radzuan said...

jaga2...

Kesuma Angsana said...

betul sgt lah tu !

Tinta Lana said...

Kopi ~ Jgn risau, ak faham pa yg ko nak smpaikan kopi, hehehe

Ieta ~ Selalu kak? Adeh, memang kena bersabor je la jawabnya..

Che'pi ~ Betul tu che'pi.. ^_^

Hana ~ Tu satu hal juga tu hana..asyik nak orang memberi, kita tak nak pulak mencuba dan mencari..

caliph shuriken said...

pnah jumpa x jenis slagi x dapat barang free, slagi tu dia byk bunyi, huh...

Powered by Blogger.