RSS Feed

Khatulistiwa

22

May 8, 2013 by

Sebagaimana iklim khatulistiwa terbahagi dua. 
Mudah-mudahan, 'panas' di Malaysia kembali 'sejuk' dengan segera.

Disaat ini, ramai sekali ingin bersuara dan meluahkan rasa.
Kawal lah butir kata.
Diakhirnya, kita pilih yang banyak bertindak, dari yang banyak bicara.


22 comments »

the malay male said...

tak lama lagi sejuk la tu.... benda ni bermusim :-)

Cik Tia said...

betul juga kata TMM tu. harap reda secepatnya.

Tukang Karut said...

panas luar dalam...

Mime MF said...

nt hujan turun sejuk la tuh...darah membuak skunk..sbb cuaca panas la tuh..ehh..:P

SYAH'IZZAT said...

kita berada di musim yg terbaik sebenarnya :)

Cik Yaya said...

salam =)

umm btul2..
conth mcm skrng tgh musim panas.. ngeee=D

trah zain said...

memang panas... hot hot.... sudah2 la tu beromong kosong kan?hehe...
I love My Government!!! (^___^)

ANNA MARIANA said...

nanti2 ujan la pulak kan...

~ Cik Azz ~ said...

Kat sini sejak lepas PRU ni asyik hujan je.. Asal petang ke malam je hujan.. Alhamdulillah.. Dah sejuk dah..

Yang masih panas tu hati dia tak sihat.. Tu yang manjang panas je tu.. hehh..

missShila Nget said...

bila semua rasa pihak sendiri betul, memang panas rasa..

sapa yg nk kalah kan..? hihi..

BungaTulip said...

cuaca panas yang membuatkan hati manusia terasa tempias bahangnya... harap kala hujan turun semua kan jd sejuk dan pulih seperti sedia kala

Ieta Mat Saad said...

kata2 penuh bermakna :)

veesandii said...

perkara biasalah bila baru jer masih panas . kang masa berlalu , semua lupa dok sibuk dgn hal sendiri ...

AiSyA LiEzA said...

insyaAllah . xlama lagi reda la tu.. entah2 turun salji.. hek3..

Nana Liena said...

jangan panaskan lagi benda yg panas..hehe..

latifah zainal said...

cepatlah musim panas beredar

boni kacak said...

sama-sama kita doakan agar panas itu akan cepat sejuk....

Syaf said...

'Musim' baru akan gantikan 'musim' yang sekarang ni nanti.

aizamia3 said...

menda ni bermusim.. lelama senyaplah tu..

caliph shuriken said...

bila turun ujan reda laa 'panas' tu ^^

kopi pasta said...

yang panas tu kadang2 tak berfikir tapi banyak ikut apa orang lain buat...

Encik H said...

definitely!!

Powered by Blogger.