RSS Feed

2014

33

December 30, 2013 by

Syukur kehadrat Ilahi, dengan izinNYA, saya masih mampu menulis disini.

Sebagai pengguna nama pena Lana, tahun ini saya kira antara yang paling menyeronokkan sepanjang menulis dialam maya. Antara sebabnya,

- Saya mula ambil tempahan design header dan fb cover bagi yang memerlukannya. Tiada kemahiran asalnya, tapi belajar dan sedia diajar, itulah perkara utamanya. Terima kasih 'cikgu'.

- Beberapa rakan blogger yang saya kenali dari awal blogging, telah selamat mendirikan rumahtangga. Dah berjaya buat anak pun juga,hahaha. Tahniah!

- Ramai kenalan blogger baru yang saya kenal. Paling seronok, dapat bertukar ilmu. Ada yang sangat berhemah dalam setiap patah kata, ada yang gila2, ada yang malu2. Semua buat saya tersenyum sendiri didepan skrin ini,hehe.

Terima kasih banyak2 pada yang sudi kesini.
Maafkan saya kerana tidak mampu memenuhi harapan yang anda letakkan.

Selamat Tahun Baru 2014. Setiap saat yang Allah beri, itulah ruang untuk perbaiki diri.

Happy New Year 2014, Poster Selamat Tahun Baru 2014, Header Tahun Baru 2014


33 comments »

Genre Dari Langit said...

Selamat tahun 2014 juga buat Lana..


Harap terus jadi blogger.. sebab dah makin sedikit blogger yg aktif... yg dlm bloglist akak ni heheheh...

the malay male said...

awal sgt wish ni... besok besok.. huhu

Arham Md Ali said...

Selamat tahun baru. ^_^

Tinta Lana said...

@Genre Dari Langit

InsyaAllah kak.

Saya pun perasan keadaan tu, hehehe

Tinta Lana said...

@the malay male

hahaha, abgiwn..taktau lagi esok masih 'ada' ke tidak, hehehe

Tinta Lana said...

@Arham Md Ali

Ya Am.. ^_^

nurdani said...

salam tahun baru..sekejap je rasa tiba2 dah nak 2014

Chic Na said...

awalnya wish tahun baru.. hehe.. cikna pun sama.. bertambah sorang kawan baru yg bernama Lana.. :)

Gee Lion said...

Happy new year 2014 Lana in advance.. hehe :p

Nurul Syuhadah said...

"Ramai kenalan blogger baru yang saya kenal. Paling seronok, dapat bertukar ilmu. Ada yang sangat berhemah dalam setiap patah kata, ada yang gila2, ada yang malu2. Semua buat saya tersenyum sendiri didepan skrin ini,hehe."

Adah yg mana satu ni lana? heee

aizamia3 said...

Banyak kenangan yang kita cipta di alam maya ni kan.. ;)

Sop said...

selamat tahun baru Lana

Wirda Amir said...

Assalamualaikum lanaku...

Alhamdulillah...byk yang indah2 Allah dah beri dlm hidup akak berbanding ujian yg sedikit...

Tahniah buat lana..moga terus sukses ye...

Selamat menyambut tahun 2014...beberapa jam saja lagi nih....

Azie Namico said...

salam lana
selamat tahun baru...semoga lebih success...weee

Ahmad Saufe said...

Assalamualaikum.

Selamat Tahun Baru Masihi 2014.

Mengucapkan syabas dan tahniah kerana meneruskan perjuangan blog untuk agama bangsa dan tanah air. Moga sukses hendaknya.

Detective Fiqa said...

:0 selamat tahun 2014 ^^ hee

aisya said...

selamat tahun baru jugak! :D

Tinta Lana said...

@nurdani

Bertambah usia kita ya

Tinta Lana said...

@Chic Na

Sebab semalam nak berehat..hehehe

Tinta Lana said...

@Gee Lion

hahaha, advance skit je gee :p

Tinta Lana said...

@Nurul Syuhadah

Biarlah Rahsiaaaaa,hahaha

Tinta Lana said...

@aizamia3

Yes! Especially dapat tgk nuha comel membesar ^_^

Tinta Lana said...

@Sop

Terima kasih abgsop ^_^

Tinta Lana said...

@Wirda Amir

Wa'alaikumusalam. Amin..terima kasih kak.. :)

Tinta Lana said...

@Azie Namico

Wa'alaikumusalam. You too azie! Amin..

Tinta Lana said...

@Ahmad Saufe

Wa'alaikumusalam. Terima kasih apai. Will try my best!

Tinta Lana said...

@Detective Fiqa

ha, tak mo aktif balik ke? hehehe

Tinta Lana said...

@aisya

Ya chip chip! :D

Mime MF said...

happy new year lana..:)

Tinta Lana said...

@Mime MF

You too my dear :)

kopi pasta said...

err, err tertanya2 siapakah yg gila2 tu? boleh senaraikan mereka? :P

Tinta Lana said...

@kopi pasta

hahaha, kopiiii, ko..yang pastinya bukan ko,hahaha

caliph shuriken said...

sori, bru arini smpat on lappy, hukk..

*nk wish jgak laa wlaupun dh lmbat beberapa hari..

hepi new year, lana ^^

*ehh, sy kategori mana? hikk...

Powered by Blogger.