RSS Feed

Memori

12

May 22, 2015 by

Kita..
Selalu lupa dengan apa yang telah kita buat pada orang lain.

Tapi, orang lain..
Takkan pernah lupa dengan apa yang telah kita lakukan pada mereka.

Memory by t1na

Itulah yang dinamakan memori.
Mudah lupa, mudah juga mengingati.


12 comments »

ewanthology said...

harap2 memori yang ada ialah memori yang baik baik shj

caliph shuriken said...

simpan baik2 memori tu ^^

aizamia3 said...

Betul.. lagi-lagi kalau memori tu yang tak baik.. silap2 jadi ungkitan.. huhuhu..

Gee Lion said...

people will forget what we said, people will forget what we did, but people will never forget how we made them feel., macam ada kaitan je perumpamaan ni kan.. hurmm

p/s: hai cik lana, lama tak dengor citer.. sihat?

Zizie Zack said...

kawan zizie pernah berkata... baik tu terlalu mainstream .. sebab tu yang jahat2 je orang ingat...huhu

NARDtheNERD said...

memori yanggg usang. ehemmm. hehe.

baby comel said...

sbb tu org cakap '1000 kebaikkan takkan dapat menutup 1 kejahatan'
kan? Kalau tak silap peribahasa la..

hiii Lana, lama tak jalan sini. Ingat kita lagi tak?? Kita dh lama tak berblog. Baru nk hidupkn balik je. hehe,

wan muliani said...

Memori di hati takkan hilang.

Khamsi Abdullah said...

Lana... lamanya jugak tak update.

Kisah Cikgu ieta said...

Hai Lana... Lana sihat..? Lama akak tak singgah sini. Jasamu ku kenang. Hehe

Persada Global Holidays Sdn Bhd said...

Pengisian yang terbaik dan bermanfaat dari saudari. Semoga blog saudari mendapat lebih banyak sambutan dimasa hadapan! Keep it up!

CXopportunities said...

Betul. Ada masa seronok dikenang kembali memori lama .namun ada ketika memori itu sekadar mengusutkan kehidupan kita. Mudahan memori yg tercipta mampu membahagiakan semua pihak. ☺ InSyaaAllah

Powered by Blogger.