RSS Feed

OWNER

17

Assalammualaikum w.b.t.

Selamat datang ke blog saya.

Saya, Norliana Alias.
Dialam maya, saya lebih senang dengan nama pena, Lana.
Lahir pada Nov 1987, kini menetap di Kajang dan Putrajaya.

Sudah berumahtangga pada tahun 2016.
Dikurniakan seorang cahaya mata pada tahun berikutnya.

Penulisan saya lebih kepada pengalaman dan pengetahuan yang saya perolehi setiap hari.

Untuk sebarang pertanyaan, cadangan mahupun kritikan, boleh diemailkan kepada saya di LianaAlias87@gmail.com.


Latest update: 10 November 2017 (Friday)


17 comments »

Cik Tia said...

Norliana .. cantik nama :)

Hai Lana ..

Tinta Lana said...

Hehe, Tq tia.. :)

Ieta Mat Saad said...

sedap nm semanis budi bahasanya. Slmt berkenalan dari akak :)

Tinta Lana said...

Selamat berkenalan juga dari saya kak ieta.. :)

Cik Tia said...

teruskan menulis sebab lana ada keunikan sendiri bila menulis. tanpa menjelaskan apa2 , pembaca macam tia sudah sedia maklum apa yang lana cuba sampaikan :)

Teena Tna said...

Nama Lana same la ngn akak Teena, Norliana..

Tinta Lana said...

Tia ~ InsyaAllah Tia..selagi ada hayat.. :)

Teena ~ Sama? hehehe.. :)

Norhasniza Khalid said...

Assalamualaikum Lana,..
Cantik nama ..

Tinta Lana said...

Norhasniza ~ Wa'alaikumusalam wbt.. :) Tq kak singgah sini. ^_^

En. Nasrudin said...

salam awak.. nak berkenalan..boleh.. ekekeke.. pm-pm..fb

Tinta Lana said...

Nas ~ Wa'alaikumusalam. Takdok koje lain la tu awok, ekekeke. Tq tolong check link2 semua ^^

En. Nasrudin said...

ok boss.. link baik punye.. semua ok..je. gambar pun cantik.. ekekeke

Kotak Kosong said...

singgah baca yang nie. nama tinta lana pun cantik. haha.

Tinta Lana said...

KK ~ Zaman silam punya nama la kk, takmo dah la,hahahah

Muttallif said...

Baru tahu nama sebenar dan umur. Taliff pun dah lama tak berada dalam dunia blog. Selamat berjaya lana!

Noted : Artworks Lana semua ada KELASSS... nice

Tinta Lana said...

Amin..terima kasih abgtaliff. Itula, i do hope that u will make come back one day :)

Noted: Saya ambil tu sbg cabaran, untuk buat lebih baik!

NS said...

assalam. kak liana.. sedap nama =)

Powered by Blogger.