RSS Feed

Ngeri! Orang berani saja boleh tengok! (Version 2)

40

July 1, 2011 by

Ingat lagi entry gambar2 ngeri sebelum ni? Ngeri betul kan? Tapi versi kelako. hehe.

Kali ini...perkenalkan...video ngeri yang digeruni....
Human Bot Fly!!!


Aduh..terbayang2 aku..

Fakta!: Nama ulat ni Bot Fly. So, rilex, kawal kengerian dan kegelian anda. Jangan perhati ulat je, perhati cara macamana nak buat ulat tu timbul kat hujung lubang kulit.

-kalau dah pernah tengok, tengok la lagi, hehe-


40 comments »

Syuxer said...

yarkhhh ulat!!..geli weh..huhu..tak sakit ke

mumui said...

errr.... pernah tgk video ni sebelum ni... bagi yg perempuan, cuci2 la dulu bra sebelum guna lau beli yg baru.... sebab kite xtahu bra tu pernah dicuba org len ke x.... lau pernah dicuba... kemungkinan org tu ade penyakit dan akan berjangkit kat org lain...

Cik Azizah said...

tu larva. kalau beli bra tu cuci dulu sblm guna. kita tak tahu kan org lain mcmner..lgpon bila brg2 baru ni mcm2 kuman ada..so berhati2 la yer..

Rahmad said...

aku takde buah..
so, xnak tengok lah..

Azhafizah[フィザ] said...

dah pnh tgk..tak tahu camni boleh jadik teruk camtu sekali..ngeri kan..

TYNTHA LANA said...

Mumui & Cik Jijah ~ Tak berapa tepat tu. Kalau beli bra kat tempat asal ulat2 ni, elok la basuh dsbgnya. Ulat2 ni larva nyamuk. Masa nyamuk gigit kulit, diorg jatuhkn telur diorg at the same time.

TYNTHA LANA said...

Mad~ hang ni mad, lepuk kang, hahahhaa

ZouL said...

erkkkk geli giler ZouL

Nur_Farah said...

xsanggop awok nk tgok..

Insan Melankolik said...

saya tak berani.. maaf..

*Syunathegadis* said...

errrr... so scary !!!

APAN said...

x sanggop aku tengok smpai abis ma.aku nak gi mkn lak pasni.haha...

camne la bole jadi tempat pembiakan ulat dlm bdan dia tu?haha...

m&m's said...

erkkkkk. x sanggop tengok... trus jump to komen. wahahaha

apik pehe said...

eeeeeee.....

PenDekAr LauT said...

Ya Allah.. Naik bulu roma aku.. Ngeri gilersss...Takutt ooo..

SoutulMujahid said...

Oh Allah... Oh gosh.. what the.... giler... mesti sakit giler... tp mcm bukan prosedur kat hospital je... aku rasa diorang buat sendiri2 je ni

Mrs. Farhan said...

Diorang letak apa supaya ulat tu bley kuar mcm tu??

TYNTHA LANA said...

Akhirnya, ada jugak sorang yang nampak apa yang lana nak sampaikan melalui video ni.

Mrs Farhan, tq sebab bertanya ^_^

Mrs. Farhan said...

Oke, dah faham dah. Mekaseh Lana sebab explain td. Sgt2 mendalam maksud di sebalik video ni sebenarnya.

Thanxs! =D

Piasara said...

"tak nak tengok..tak nakkkk,dah geli geleman dah ni.."

APAN said...

"Oke, dah faham dah. Mekaseh Lana sebab explain td. Sgt2 mendalam maksud di sebalik video ni sebenarnya."

ape ni?x boleh kedekut ilmu.kena la share.haha...

CikMiMiey said...

grrr ... eeeee .. geli abesh ni cik lana oiiitt.. huhu

amir aizat said...

okay geli!

EYFAalias said...

erkkk. ngeri je :(

bumbleB said...

heheh ingt lg mase tu kwn tag kt fb pstu my bf soh delete sbb die ckp geli tgk setiap kali bkak my page.. haha i pn geli tgk

iPai said...

eiiww ... ade ke kat malaysia benda ni ...

taliff said...

Fuh! Ini talif pernah tengok vid dia...memang ngeri!!!!

siti kektus said...

tak berani tengok. -_-'

Mrs. Farhan said...

@APAN

1st, ulat tu memg makan daging kita utk membesar, sbb tu berlubang. So,makin dalam lubg,means makin kedalam n makin bnyk ulat tu mkn. smua bnda hdp bernafas kan? Kita ttp lubg tu dgn soletape mislnya.tutup sbrpa lma spya udara tak boleh masuk. nnti ult2 ni cuba naik k pemurkaan tok brnfs, so nnt, bukk je soletape tu, ult2 tu pn dah ad kt hjg lubg, nnti sng la nak tarik,hehe.


Tu yg tuan belog explain kat saya. =D

syarifahsidrus said...

erk..eww..tak sanggup nak tengok

TYNTHA LANA said...

@Mrs. Farhan

rajinnya a'an,hahahahahh..ouhhh,i loikeeee gitu,hehe

iPai said...

owh nyamuk ke ? bila dia tarik cam tuh cam comel je .. tp geli juga r ..(tengah meremang)

cik bulan said...

fest time tgk vid ni..>.>''..walaupon seram nk jugak tgk..xD

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

errrrr. geli

Zul Fattah said...

dah tengok.. geli...............

TYNTHA LANA said...

Oh..sedihnya..takda sorang pun cuba merungkai dan memahami apa yang ingin ku tunjuk dalam video ni...huuu T___T

perfect life z said...

nice info...terus panggil pakcik Google, macam macam benda mengenai Bot Fly ni dia bagi

suhaili sarif said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...saya fobia betul lepas tgk gmbr ni dulu...
geli sgt2...smpkan benda bulat ade lubang2 mcm ni saya fobia mcm lotus,dll
hehe

nuyu said...

eeewwwww..... mesti azab gila nak cabut ulat tu.. bawah dia gemok lak tu... eeewwwww

Aleen Sepet :) said...

aiiiyekkkkkk , geli gelii doe!

Powered by Blogger.